Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 19 noiembrie 2012

Oare... ?

Oare o să mai ne ținem amintirile în dinți și-o să azvârlim cu ele de pământ ? Oare o să traversăm nestingheriți calea inimii ? o s-o lăsăm acolo singură și pustiită, plină de praf.Oare sufletul o să mai fie mâncat de moli ? si-o să ne lase doar un trup gol si veșted.
Oare o să mai vedem și culori? ...culori de alb și verde pal.Oare vom vedea doar un drum drept și fără gropi? ce ne astupa fărâma de suflare.
Oare vom mai sta ațintiți către stele pentru a ne dansa ființa de visare,precum un fluture ce nu știe ce-i uitarea.Oare va mai exista o mireasmă de noi?...de suflet ,de neshimbat.
Oare ne vom mai ține gândurile în buzunare ,să mai poată respira ? Ne vom mai plimba mâinile prin toate zilele? să vedem că am crescut cu totul.
Oare un zâmbet furat ne va mai păcăli ? arătând doar suprafața pictată de nori cenuși.

... vom aștepta ,ne vom înghesui într-o cutie de petale ofilite ,ce ne vor ofili zilele ,însă nu și sufletul.
vom fi încă aici , să ne transformăm în fluture ! 

18 comentarii:

  1. Chiar asa,oare..?
    Ce amalgam de sentimente pure!:X
    Te pupacesc!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare ce-am fi dacă am ştii toate răspunsurile?
    Minunată postarea, mi-a plăcut.
    O seară faină! :)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca n-ar mai fi tristete ,melancolie ...dar mereu ar fi sentimente.
      ma bucur ca ti-a placut! >:D< o seara cat mai frumoasa si tie.

      Ștergere
  3. Când suntem gata să ne transformăm în fluture?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt multe schimbari, transformari dureroase pana sa putem deveni un fluture... Cel putin eu asa cred, ca nu este usor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este usor niciodata,insa putem deveni flutute mai devreme si putem infruta orice chiar daca nu stim asta.

      Ștergere
  5. Fluturii sunt minunati intotdeauna!Insa pana la a deveni fluturi,trebuie sa ne zbatem intr-un cocon!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este trebuie sa ne zbatem intr-un cocon insa putem deveni mai devreme decat credem fluture,trebuie sa luptam pentru a vedea numai frumusetea de a fi un fluture.

      Ștergere
  6. Ma indoiesc ca toti oamenii se transforma in fluturi:D
    Frumoasa postare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da se pot transforma ,pentru ca toti au aceasta sansa ,trebuie doar sa gaseasca calea catre ea. :) si sa vrea
      Ma bucur ca ti-a placut! >:D<

      Ștergere
  7. Roxz,mi-a fost atââât de dor de poeziile tale,şi de tot ce exprimă ele:trăiri,bucurii,tristeţi..să şti că întotdeauna ai rămas în sufletul meu..chiar dacă te-am urmărit din umbră.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a fost atat de dor de tine si de tot ce scri :x chiar ma intrebam unde ai disparut asa :| ma bucur enorm ca inca ma urmaresti si ma bucur si mai mult ca ai revenit ,am sa te citesc mereu ca de fiecare data! >:D<

      Ștergere
  8. Atat de inocent! :o3 Mi`a placut enorm ! Tine`o tot asa. ;) :*

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic