Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 16 octombrie 2009

Lumea mea ...

Ma trezesc cu un zambet senin si inviorator pe fata ... pentru mine lumea cu siguranta e cu totul alta ,inca nu vreau sa-mi dau voalul de la ochii pentru a privi cu adevarat lumea. 
Povestile bunicii inca ma fac sa visez si sa cred ca intotdeauna voi fi copil.Acel copil care spera ca intr-o zi isi va intalni printul venind pe un cal alb.Chiar daca stau si ma gandesc si chiar eu realizez ca asta nu se va intampla,e frumos sa vezi lumea cu alti ochii,cu ochi de acel copil inocent care tot ce isi doreste, e sa-si indeplineasca intr-o buna zi visul.
Asa voi face intotdeauna nu ii voi lasa pe ceilalti niciodata sa-mi intunece lumea cu rautatea si faptele lor ,chiar daca ea nu este perfecta si nu este de basm cu siguranta sperand si vazand-o cu alti ochi ,cu acei ochi de visator va fi mult mai buna.



2 comentarii:

  1. Foarte frumos...asa sa faci,cum ai scris aici.Si ca replica la ceea ce ai zis tu,uite o fraza:
    "Pun intrebari de copil si caut raspunsuri de adulti..":*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. da sper sa fac asa mereu ;;) :-< ... oricum yo mereu o sa fiu copil chir daca o sa cresc mintea tot asha o sa fie :))
    ... imi place ce ai skris u cam asha e mereu ... :X
    besk veri :X :*
    poete ne facem am2 :))

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic