Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 31 octombrie 2009

Un vis devenit realitate ...

           Dorindu-ti cu adevarat el te va surprinde in dat 
Iar cand mai putin te astepti totul va deveni ca in povesti 
Steaua ta s-a luminat iar astazi te-a bucurat 


Te-a scos din furtuna cea grea,
Devenind o data cu ea
Fericit si implinit ,visatorul cel dorit


    Acum lumea toata ea a ta 
Printe nori tu vei zbura 
Aratandu-ti fericirea si daruindu-ti iubirea 


La toti cei ce ii iubesti 
Si speri sa le arati ca totul ti s-a intamplat 
Astfel cu adevarat


Zilele bune au venit 
Visul tau s-a implinit 
Sperand ca el va dura mereu spre fericirea ta.



3 comentarii:

  1. De ar fi asa cu adevarat:-<...oricum,e foarte frumos.Si in legatura cu postarea mea,cea la care mi-ai dat comm,din pacate e adevarat,s-a intamplat acum doua zile,dupa un an.Am sa iti povestesc eu mai multe,dar cred ca ti-ai dat oarecum seama despre cine vorbesc.
    Te pup si imi e dor de tine:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. mss de com asa e daca ar fi adevarat :-< yo totusi sper ca va fi :D da si chiar mi-am dat seama de ce ai scris imi pare rau :-s


    pooooooop :*:*:* and me i miss you :* :X

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic