Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 9 august 2012

Curg cuvinte...

Curg cuvinte ce-mi străbat fiinţa
Înintează ,dorm şi mă ţin trează
Raze pustiite ce miros a mosc şi a lalea
Sunt doar doruri ,mici doruri ce se ţin de inima mea

Curg cuvinte ,ce-mi redau draperi de sentimente
Ce-mi arată o nouă dimineaţă ,
Mă spală pe faţă , mă luminează ,
Mă parfumează cu speranţă

Curg cuvinte ,în neştire
Cuvinte ,cu drag ,dor ... iubire
Senine şi neînţelese
Din două petale de vise

Curg cuvinte ,aievea ...
Şi ajung să le cresc ,
Un copil ce plânge atunci când se naşte
Aşa sunt ele ,aşa mă definesc

Curg cuvinte ,iubite ...
Curg cuvinte ,din suflet către tine!

26 de comentarii:

  1. Pt tine :

    Curg cuvinte dintr-un suflet minunat
    Si ni le dedica cu cel mai mare drag !

    Poezia este minunata :x Este minunat atunci cand cuvintele iti sunt ascultate cu sufletul si cu inima.

    Felicitari pentru poezie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult si pentru cuvinte de asemenea...asa este, e minunat si cand acea persoana le apreciaza cu sufletul.

      Ștergere
  2. Curg cuvinte spre inimă spre a ne înviora ființa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Profund poem, iti atinge sufletul ca "un copil ce plange atunci cand se naste".

    RăspundețiȘtergere
  4. Curg direct spre inima mea:x Minunat! :d

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. :"> Multumesc din suflet ,dar nu este chiar asa :o3 si tu scri extrem de frumos ,totul e sa vina din suflet restul nu are comparatie.Dar totusi multumesc enorm. :x

      Ștergere
  6. Superb! Mereu imi face mare placere sa iti citesc postarile de fiecare data :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai un mic cadou la mine pe blog :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am vazut si e tare dragut :x multumesc foarte ,foarte mult. >:D<

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. La uni dintre noi asa este ,dar la mine numai este asa ..nu si de data asta! :)

      Ștergere
  9. Minunată poezie,nu am cuvinte cât talent sălăşluieşte în tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :o3 Multumesc enorm de mult :X apreciez de fiecare data! >:D<

      Ștergere
  10. Pur si simplu superb! <3 Intotdeauna ma incanta postarile tale:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic