Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

marți, 7 august 2012

Să oprim zilele...!

 Tânjesc după mireasma din glasul tau,după minutele ,secundele şi tot amalgamul de emoţii ce ne străbat ,tănjesc după libertatea din stransoarea ta.Însă zilele mă închid şi sunt tare necruţătoare vor să te ţină departe de mine ,vor să te aibă pentru ele.Mi-aş dori să te pot cuprinde cu privirea ,iar atunci când mă trezesc tu să fi răsăritul ce mă îmbată cu venirea unei noi zile.Zi în care pot să fiu cu adevărt în lumea mea ,zi în care pot respira fericire. 
Aroma ce ne îmbină sufletele dansează cu măreţie ,însă aceste zile aspre şi dure ne duc departe ... în închisoarea lor.Dar noi scăpăm ,scăpăm şi ne lăsăm purtaţi departe ,departe de zile ,departe de lume ...acolo unde zilele se opresc ...putem evada din timp ,putem traversa râurile de dor ,râuri în care tanjim după acea atingere,ce ne învăluie în magie.
Şi le-aş opri ,le-aş strange şi le-aş băga pe toate în sac numai pe cele în care ne aflam noi le-aş risipi si le-aş încuia cu lacătul dorinţei.
Zilele parcă ne fură atunci când tânjim ... şi  ne strecurăm în timp ,ele vin şi ne duc departe ... să mai putem zbura pentru o clipă ... departe să aşteptăm.
Degeaba sunt ele multe şi degeaba trec le putem înfrunta ,le putem opri ... înainte ca ele să ne închidă pe noi.Sunt căzută pe o targă de vise şi ele se tot înfiripă ,iubirea creşte sub ochii tăi ce sclipesc şi mă fac să renasc ... ea mă cuprinde ,ea m-a cuprins pe veci ... ea mă alimentează să pot trece de ziua de maine , să pot trece şi de aceste zile haine ce mi te ţin departe.Departe să îţi pot simţi suflarea ,departe să pot dormi la pieptul tău ,departe deşi tu eşti aproape.
Atât sunt de haine ce trec când eşti aici ,când te simt ... atunci se evaporă în tăcere şi ne despart iar o sumedenie de zile.

Deşi treceţi ,deşi vă evaporaţi ...
Cu sufletul vă vom opri ,noi vom putea supravieţui 
Şi înzecit lente veţi fi ...!

16 comentarii:

  1. sa oprim zilele?;))
    eu una imi doresc sa treaca mai repede :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci cand esti cu aceea persoana speciala ,cu siguranta vrei sa le opresti :)

      Ștergere
  2. Hai! Nu vreau sa fie iar toamna...

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)) Da,insa in mare parte ma refeream la un altfel de oprit :D ..dar si asa ar fi bine de am putea sa le oprim.

      Ștergere
  3. Vreau sa fie toamna,vrea sa treaca zilele mai repede!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Daca esti langa o persoana si numai vrei sa pleci de langa ea ,cu siguranta vrei sa le inchizi si sa le opresti,cel putin eu asa vreau.

      Ștergere
  4. Sa oprim zilele ? Ce bine ar fi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasă postarea, iar încheierea superbă ! :x
    Uneori mi-aș dori să se poată opri zilele.. Să pot spera la mai mult ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la fel ... poate se va intampla vreodata, ma bucur mult ca-ti place! >:D<

      Ștergere
  6. Ai scris foarte frumos, expresiv.:X
    La fel si eu sunt de acord cu aceasta oprire a timpului, dar nu putem decat visand sa ne imaginam acest lucru...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact ,ar fi prea frumos de le-am putea/l-am putea opri.Multumesc mult! >:D< ma bucur ca citesti.

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic