Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

marți, 28 august 2012

O barcă.

Mereu m-am trezit îmbarcată cu neputinţă ,ce stătea nerăbdătoare să-mi aprofundeze fiinţa ,iar cu cât timpul trecea ea tot mai nemiloasă era ,însă nu era faptul că nu puteam, era faptul că nu credeam în îndeplinirea lor ,eram plină de neîncredere şi de un nu notoriu ce  se tot plimba prin mintea şi sufletul meu.
Şansele scădeau şi încrederea mea se ducea în neant tot mai departe de mine ,ea se mai întoarcea câteodată şi îmi dădea un gram mic şi lent de iluzii apoi le transforma pe toate în cenuşa ce era dusă de vânt tot mai departe de mine spre negăsire.
Dar a venit un timp când am început să sper ,chiar de iluziile creşteau nu le-am lăsat să mă frământe şi m-ai mult de atât le-am transformat în vise şi am crezut ,am simţi cum zâmbea şi ea ,a mea încredere şi parcă era mândră de mine să o am înapoi ,defapt se pare că nu o pierdusem niciodată doar am uitat-o într-o barcă prăfuită si plină de negaţii ,ce zăcea scufundată în josul oceanului ,doar ,doar aştepta să mă trezesc şi să văd adevărata realitate ,să văd adevarata EU.
Însă în tot acest timp nu am fost singură acea rază de lumină ,a credinţei a fost cu mine tot timpul şi m-a călăuzit m-a făcut să mă redescopăr ,să cred în puterile mele aşa mici sau nedescoperite cum sunt ele mi-au dat tăria să pot merge mai departe.Şi am ridicat barca mea scufundată la suprafaţă am readus-o la viaţă , la viaţa în care încrederea nu mă va mai părăsi deşi ea se va mai rătăci uneori ,va găsi mereu drumul si niciodată nu va mai lăsa barca să se scufunde.

16 comentarii:

  1. Când ţi citesc poeziile..am piele de găină!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca o postare de`a dreptul uimitoare care mi`a placut enorm.<3 In randurile tale mereu ma regasesc. Sa nu te lasi niciodata de scris! <3 :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciodata nu am sa fac asta,pentru ca niciodata nu o sa ma las de ceva de care imi place si care ma ajuta sa ma elberez! Iti multumesc tare mult :x si ma bucur atat de mult ca simti si tu asta.

      Ștergere
  3. Absolut superbx:x
    Insa asta nu e noutate pentru tine pentru ca de multe ori ti-am zis ca scri absolut superb:x

    RăspundețiȘtergere
  4. E bine ca ai gasit puterea sa scoti barca la suprafata.Postarea,evident,superba,ca intotdeauna!Congrats pentru jocul de cuvinte!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! >:D< cu incredere poti scoate totul la suprafata.

      Ștergere
  5. asa sa faci, sa nu o lasi sa se scufunde!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce poate fi mai frumos decat o persoana care are incredere in propriile forte? :)
    Barca aceea nu mai are voie sa se scufunde :*.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am zis si eu ;)) si asa va fi >D:< multumesc foarte mult pentru cuvinte. :*

      Ștergere
  7. Si am ridicat barca mea scufundată la suprafaţă am readus-o la viaţă , la viaţa în care încrederea nu mă va mai părăsi deşi ea se va mai rătăci uneori ,va găsi mereu drumul si niciodată nu va mai lăsa barca să se scufunde.

    Esti asa puternica ! :) Nu ai idee cat de mult te invidiez :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu chiar tot timpul ,puternicia mea ma paraseste mai mereu ,desi nu ma doboara de tot trebuie sa trec peste orice hop care vine.

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic