Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 16 august 2012

Îmbrăţisare cu ramuri şi scântei.

Îmbratişare cu ramuri şi scântei găsesc necontenit,
Din fiinţa ta sublimă ...
Mă presari cu dulce armonie ,
Tu suflete, mă faci plină

Nemuritori suntem precum savurăm iubirea
Şi ascultăm de glasul cel dintâi ce doarme ca un prunc 
Nu ascultăm de ei ,
Noi trăim încă o zi ,doar ca să ne putem privi

Păşind încet dar drept ,
Drumul scris în suflet nu în minte
El dictează ,el aduce o paletă întreagă de cuvinte
Ce ne duce viitorul tot mai întainte

Îmbrăţisare cu ramuri şi scântei...
Produci de când ,privirea tu mi-ai trimis-o în zobr, pe ascuns
Şi praf de stele ai coborât lin peste buzele mele
Ele fiind doar nişte sclave sub săruturile tale 

Ai trimis printr-o pură nevinovată îmbrăţişare 
Un mănunchi întreg de culori tranversând a mea cale
Pe ea ai scris cu litere din tine
Pe veci , două suflete unite!

19 comentarii:

  1. Uiii :x
    Pe veci doua suflete unite ! Genial .
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Poezia este mai mult decat minunata. Am citit-o de 4 ori pana acum ...imi place foarte mult :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai dragut lucru este acela ca nu poti imbratisa pe cineva fara sa primesti o imbratisare <3. Foarte frumos poemul.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e...:o3 defapt poti si automat o primesti inapoi <33
      Ma bucur ca ti-a placut >:D<

      Ștergere
  4. Ce super te-ai exprimat.E de-a dreptul minunata poezia!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a fost dor de o poezie de a ta!
    E foarte frumosă și mă face să trăiesc ceea ce citesc!
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult sa aud asta! :x
      Multumesc din suflet ! >:D<

      Ștergere
  6. Frumoasa e poezia ta, e bine sa ne mai aducem aminte de lucrurile care ne fac cu adevarat fericiti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact ,si mai ales ca iubirea si lucrurile legate de ea mereu o sa ne faca fericiti,ma bucur ca ti-a placut!

      Ștergere
  7. Foarte frumoase versuri. Le ador! <3
    Atat de profund, inocent. Superba poezia! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult! :"> chiar ma bucur ,multumesc din nou :x

      Ștergere
  8. Frumoasă poezia, versurile se îmbină ca într-o îmbrăţişare sublimă!

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic