Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 20 iulie 2012

Pot domina timpul, cu sufletul tău în palmă.

Alunec în timp cu sufletul pătruns de profunzime ,nu e timpul sunt eu ... nu sunt eu , e sufletul ce domneşte pacea dintre noi.Timpul e doar uşor de rapid ,de l-aş ruga să lenevescă pe o frunză purtată de vânt sunt sigură că ar face-o , dar el dispare şi mă lasă să aştept ,mă las să mor pentru căldura din îmbrăţişarea ta copilăroasă.Tăcerea e plină de cuvinte ,de replici ... aud din răsuflarea ta melodioasă cum cântă poveşti nemuritoare şi te aud mereu chiar dacă taci, eu te aud ,chiar dacă stai eu te văd mergând ,chiar dacă nu eşti aici eu te simt.
Îmi culeg răbdarea şi ajung să înţeleg ,că pot aştepta mai mult decât am sperat ,ca pot reuşi mai mult decât mi-am propus.Sunt dominată de timp ,dar el nu ne poate domina şi împreună.
Revărsările speranţei sunt tot mai mari şi cu cât timpul se evaporă ,cu cât orele devin zile ,cu cât melodia ce o ascultăm pe fundalul vieţi devine infinită cu atât mai mult eu pot cuprinde al tău suflet în inima pălmi mele şi putem face din el infinite poveşti ,putem avea zile cât mii de ani  lumină ,putem construi vise ce se pot îndeplini ,putem dansa cu  iubirea.
Putem domina nefirescul deoarece, interiorul ne domină pe noi...
Iar eu,pot domina timpul cu sufletul tău în palmă.

30 de comentarii:

  1. Timpul îl ai ca prieten dacă ai sufletul în palmă.
    Putem avea tot dacă știm prețui timpul.
    Îți doresc un timp fain azi și multă inspirație! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Putem domina nefirescul deoarece, interiorul ne domină pe noi...
    Iar eu,pot domina timpul cu sufletul tău în palmă."

    Prea frumoooooos. <3

    RăspundețiȘtergere
  3. absolut superb.
    imi place cum vezi lucrurile, impreuna puteti domina timpul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Atâta timp cât există iubire, timpul e doar o noţiune. Frumoasă postarea.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca exista iubire , putem domina totul !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa ... iubirea poate face oameni sa aiba chiar si infinitul.

      Ștergere
  6. E frumos că este pace între voi!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. :"> Chiar ma bucura foarte mult ce ai spus,multumesc din suflet! <3

      Ștergere
  8. Cât de superb ai scris ! :x
    Împreună cu cel pe care îl iubești poți face orice .. :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! :o3 ma bucur foarte muuult ca ai citit si ca iti place >:D< <3

      Ștergere
  9. Si mie mi-a placut.E superb:X
    Si ma bucur ca ai gasit o cale sa domini timpul.Nu multi reusesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult >:D< :x,eu zic ca putem gasi o cale pentru orice pentru ca suntem in stare.Iar atat timp cat exista iubire putem avea orice ne putem sau nu dori.

      Ștergere
  10. domin timpul intr-un singur fel, lasandu-l sa treaca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oircum el trece si asa ,insa sa il faci sa stea sau sa il faci sa nu se mai termine trebuie sa il domini iar iubirea ajuta.Iubirea te face sa uiti chiar si de cele mai rele intamplari

      Ștergere
  11. Salutare,

    Emil sunt, autor al blogului http://emilstudentulminune.wordpress.com/ . De curand insa mi-am cumparat domeniu si am adresa http://emilcalinescu.eu/ .

    Doresti continuarea colaborarii link-exchange? Rugamintea ar fi, daca se poate, sa adaugi link-ul nou, cu numele "Emil Calinescu Punct Eu" sau "Emil Calinescu", fara sa stergi adresa veche. Daca nu este posibil, o lasi doar pe cea noua. Orice decizie ai lua, rog sa ma anunti, pe mail .

    Si indiferent daca ai scris sau nu guest-post, te astept cu unul. Am scos regula cu fiecare cate unul, asa ca poti scrie si mai multe :) Si daca doresti si gazduiesti, pot lasa si eu un guest :) sau mai multe :)

    Multumesc, o zi buna :)

    Emil :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutare,
      Am sa adaug si celalalt blog :) iar despre guest-post am sa te anunt cand va fi cazul.
      O zi buna si tie! :)

      Ștergere
  12. Putem domina nefirescul deoarece, interiorul ne domină pe noi...
    Iar eu,pot domina timpul cu sufletul tău în palmă.

    8->

    RăspundețiȘtergere
  13. Dragă Roxxyy,te-aşteaptă ceva la mine în cutiuţă!Haide să vezi!:)

    RăspundețiȘtergere
  14. ai primit o mica atentie aici
    http://lavii-osperanta.blogspot.ro/2012/07/detalii.html

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic