Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 20 iulie 2012

Premiu + Leapşa.

Am primis acest premiu dragut + leapşa de la Alexandra Radu , Vioreld , AdryMaria , Lavi şi B.D Mulţumesc foarte ,foarte mult tuturor >:D< 


Reguli:
1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2.Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi !



11 lucruri despre mine :
1.Sunt o persoană visătoare şi de aceea cred în visele mele şi cred că , cu un mic strop de ambiţie le voi îndeplini.
2.Tot ceea ce scriu vine din suflet ,de acolo se naşte
3. Urăsc minciuna ,mai bine adevărul cat de rau ar fi.
4.Îmi place să ascult muzică aceasta îmi poate înveseli dar şi înrautătii stările mele extrem de schimbătoare.
5. Vreau să descopăr cat mai mult omul în privinţa gandirii si sper că voi reuşi ceea ce îmi propun.
6. Îmi place foarte mult să citesc.
7.Iubirea este singura hrană pentru mine ,fără ea aş fi total lipsită de viaţă.
8. Sunt o persoană căruia nu îi place să depindă de bunurile altcuiva s-au de descoperiri...sunt cu principiul de a mă baza mereu pe mine.
9. Nu îmi place să arăt tuturor cum sunt pentru că nu toti oamenii sunt de încredere... însă din scris puteţi descoperi multe.
10. Sun o fire destul de încăpăţanată aşa sunt scorpiile :)) ( doar in zodie nu si in realitate :D ) dar atunci cand gresesc imi rescunosc greseala.
11. Imi place sa fotografiez orice imi pica in mana : natura,animale ,peisaje ,oamenii etc.

1. Ce tipuri de bloguri se regăsesc cel mai mult în blogroll-ul tău?
Viata ,iubire ,carti ,poezii etc.
2. Ţi-ar plăcea să dai mâna cu vreun extraterestru?
De ce nu. :))
3. Ce te amuză?
Depinde...si de stare. :D
4. Eşti miliardar de vise?
Chiar foarte mare.
5. Ce vei face în viitorul apropiat?
O sa fiu in slujba facultatii. :D
6. Cartea preferată.
Seria "Micutele mincinoase"
7. Muzica preferată.
Pop-Rock
8. Dacă banul naţional ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
Destul de bogata.
9. Care e melodia care chiar acum îţi trece prin minte?
Coldplay - Every terdrop is a waterfall
10. Ce abilitate magică ţi-ai dori?
Sa pot zbura. :)) :D
11. Ai vrea să trăieşti pe Lună?
Nu.

De la vioreld
1. Ti-ar fi placut sa ai alt nume ?
Cred ca da.
2.Ce varsta doresti a-i dori sa ai in acest moment ?
17-18 ani.
3. Ce amintire te leaga de copilarie ?
Hmm :-? imi placea cand faceam cazemate ,alergam ,jucam leapsa :)) in general foarte mult timp liber ,pacat ca a trecut atat de repede. :(
4. Ce pozna ai facut cand erai copil ?
Mereu trebuia sa vars eu cate ceva. :D era datoria mea. :)) :-"
5. Ce crezi ca te determina sa reusesti in viata singur/a ?
Ambitia ca pot mai mult decat cred.
6. Ce iti place sa faci in timpul liber ?
Sa stau cu prietenul meu foarte mult :X ,sa citesc ,sa ascult muzica ,sa ma plimb ...
7.Ce genuri de muzica asculti ?
Pop,Rock ,Hip -Hop , Rap ,Latino,Country
8.Crezi in horoscop ?
Oarecum ,uneori se mai mai potriveste. :))
9.Care sunt persoanele cu care te intelegi cel mai bine ?
Mama ,prietenul ... prieteni mei printre care sunteti si voi
10.Esti o persoana calma(rabdatoare) ?
Depinde de stare si de situatie ,uneori mi-o cam pierd. :-s
11. Iti place sa stai pana noaptea tarziu cu prietenii ?
Uneori ...

De la Adry
1. Serialul preferat.
Vampire Diaries.
2. Personajul de desene preferat.
Jerry :o3
3. Animalul preferat.
Cateluşi mici <33
4. De ce se numeşte blogul tău aşa ?
Din simplu fapt ,cred in vise si indeplinirea lor si sunt o persoana visatoare.
5. Până la ce vârstă ai de gând să mai scrii pe blog?
Nu pot spune o anumite varsta ,cred ca mereu ,depinde si de intamplarile ce vor urma.
6. Ce faci după ce se termină o relaţie în care te-ai implicat mult ?
Incerc sa nu o fac sa se termine :D asta depinde si de persoana implicata cat merita.
7. Facebook sau real book?
Real book of course. :))
8. Ce înseamnă pentru tine să fii la modă ?
Nu tin cont prea mult de ea ,imi place sa am propriul meu stil.
9. Dacă ai putea să pui un preţ pe momentele grele din viaţă, care ar fi acela ? (traducere: cât de mult contează momentele grele din viaţă ?)
Conteaza mult ,dar cel mai mult conteaza sa ai puterea sa le poti depasi.
10. Dacă ai putea să te muţi într-un alt oraş care ar fi acela ?
Hmm undeva la munte  <33 imi place foarte mult.
11. Ai vrea să ai parte de Prinţul din poveste- adicătelea dragoste-  sau o carieră de succes ?
Printul din poveste ( de care am parte :D )...degeaba ai parte de o cariera de succes daca nu ai cu cine sa te bucuri de ea.

De la B.D
1.Care e cartea ta preferat?
Seria " Micutele mincinoase "
2.Care e culoarea ta preferată?
Albastru <3
3.Îţi plac pisicile?
Doar cele micute.
4.Ce ai vrut să te faci când ai fost mic/ă?
Actriţă ;))
5.De ce ai blog?
Imi place sa scriu ,ma exprim mai mult prin scris decat prin vorbe ...astfel lasandu-mi sufletul sa vorbeasca.
6.Iubeşti?De ce?
Iubesc pentru ca pentru asta traiesc practic ... iubirea este cel mai frumos si nobil sentiment simtit vreodata si trebuie sa stim sa-l pretuim nu sa-i dam cu piciorul.
7.Câte ore stai la PC?
Depinde ..daca am de invatat nu prea mult ... cand am mai mult timp liber mai mult
8.Folosești diacritice? 
Da
9.Care e lucrul care te enervează cel mai mult?
Atunci cand aflu ca am fost mintită.
10. Crezi că poate fi între o fată și un băiat doar o simplă relație de prietenie? De ce da/nu?
Da normal ...dacă ei se înteleg doar ca prieteni /amici şi nu ca altceva ...desigur ,deşi ceilalţi   vad oarecum  contrariul ,însă eu cred.
11.Crezi în Dumnezeu? De ce da/nu?
Desigur ... cred în puterea sa şi că atunci cand suntem pe marginea prăpastiei sau pe cale de a face ceva de care mai apoi am putea regreta ne luminează şi ne face se ne mai gandim odată la acel lucru/persoană/întamplare.

De la Lavi :
1.Când ai râs ultima oară?
Acum 2-3 ore.
2.Urmezi anumite principii în viaţă?
Urmez principiul de a arata in ce imi consta propriile forte ,deci da urmez.
3.Crezi că dragostea schimbă oameni? 
Foarte mult chiar.
4. De ce?
De ce ... pentru ca iubirea este un izvor de bunatate/fericire poate inmuia chiar si cele mai neintelegatoare persoane si sa le redea un zambet copilaresc pe chip.
5. Porecla ta din copilărie.
Nu am avut una anume.
6. Cele mai frumoase amintiri.
Cele mai frumoase amintirii sunt cele legate de persoana ce este acum langa mine ... cea mai frumoasa amintrire este iubirea.
7. Ce crezi despre prietenii virtuali?
Da si eu am multii uni chiar numai sunt virtualii pentru ca i-am intalnit :D si desi nu sunt mereu langa tine cu perezenta te pot ajuta prin cateva cuvinte ,poate face o stare nedorita sa dispara.
8. Crezi în viaţa de după moarte?
Da ... pentru ca sufletul nu isi termina cursul aici.
9.Cele mai mari calităţi ale tale.
Sunt o persoana iubitoare ( insa cu cei care merita mai mult )
10. Descrie-te într-un singur cuvânt.
Visatoare.
11.Descrie persoana care ţi-a dat leapşa într-un singur cuvânt
Draguta. >:D<

Si acum un nou set de intrebari pentru voi :
1.Anotimpul preferat ?
2. Crezi in stiinta sau in Dumnezeu ?
3. Actorul preferat ?
4. Dimineata sau seara ?
5. Ai un anumit model in viata ?
6. Iti place sa citesti ? daca da care sunt stilurile tale ?
7. De ce scri pe blog ?
8. Defindeste intr-un sigur cuvant iubirea.
9. Vara sau iarna ?
10. Cum te vezi peste 10 ani ?
11. Iti plac copii /bebelusi ?

Dau acest premiu + leapsa la următoarele persoane:

P.S În legătură cu povestea Căzută în lumea lor, o să iau o mică pauză de la scris pentru că acum sunt cam prinsă cu învăţatul şi nu prea mai am foarte mult timp ,dar cand o să prind puţin am să postez un alt capitol dar nu promit nimic.
O zi frumoasă în continuare! <3

6 comentarii:

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic