Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

miercuri, 11 iulie 2012

Vă mulţumesc că sunteţi aici!

Nu îmi vine să cred dar în toamna acestui an blogul meu va împlini 3 ani ,acum mi se pare atât de mult pe parcurs eu crescând odată cu el.La început era şi el ca şi mine mic poate neştiind ce vrea ,dar acum ştim amandoi ... ştim pe ce drum o vom lua.Am început a scrie aşa pur şi simplu apoi el fiind singura mea alinare ,caminul meu sufletesc când nimeni nu era acolo ,el mă asculta.Şi de  aceea vreau să va mulţumesc vouă cei care a-ţi citit ce am scris ,cei care m-aţi citit şi apreciaţi asta.Mereu a-ţi fost aici iar pentru mine înseamnă foarte mult. Nu veţi scapa prea curând de mine ;)) pentru că acest cămin sufletesc nu se va închide niciodată îşi va spune ofurile în continuare,fericirea şi tot ce zace în el ... mereu va fi gata să îl citiţi.
Vă mulţumesc pentru tot!
Şi de aceea aş vrea sa dau această atenţie următoarelor persoane : 



Raisa
Maria
Alex.Ramona
Duduş
Cry
Vioreld
Denisa
Gabriela
Lavi
Adry
C.L.M
Lxi
Lexii
Andrei Robert
Diana
B.D
Criss&Dee
Ioana
Deea

Dar şi tuturor ce mă citiţi chiar şi anonimi mulţumesc din suflet că o faceţi ,mereu îmi daţi aripi să merg mai departe.

Thanks for being there!


38 de comentarii:

  1. Multumim >:D<. 3 ani , eu te stiu decat de 1 ,facem 1 an in octomrbie de cand ne cunoastem pe blog >:D<. Si iti pot spune ca scrii minunat si ca mereu vom fi langa tine ,pentru ca si tu la randul tau ai fost langa noi >:D<.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Ramo si de atunci am prins atat de mare drag de tine :o3 si de blogul tau minunat <3 ...iti multumesc nespus de mult ,mereu voi fi acolo chiar si doar cu o vorba pentru voi! >:D<

      Ștergere
  2. Cât de frumos!Mulţumim mult. :*
    Blog-ul tău e minunat. Eu una m-am îndrăgostit de poeziile tale care sunt superbe! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur atat de mult,macar atata puteam face pentru voi..! >:D< multumesc foarte ,foarte mult Maria. :x

      Ștergere
  3. Nici nu vrem să scăpăm, iar dacă vrei să scapi de noi te ținem cu forța aici! :D
    Mulțumesc frumos!
    Și la cât mai multe postări!
    Nu renunța la tine, la literele tale, la sentimentele tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe ma bucur nespus de mult! ;)) atunci asa va fi.
      Il meriti,multumesc foarte ,foarte mult si eu <3 niciodata nu o sa renunt la ceva care ma defineste si imi place ...deci nu o sa renunt niciodata la mine.

      Ștergere
  4. Multumesc frumos! As vrea si eu sa iti multumesc in cel mai mic mod, insa...
    Eu va astept foarte mult pe blog! Sper ca acolo sa fie multumirea mea...>:D<!!
    ...si, la cat mai multi ani;))!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca e o foarte mare multumire,versurile tale sunt pur si simplu superbe ... le citesc cu atat de mult drag si mereu astept sa scri altele si altele.Multumesc foarte mult si tie la fel...! >:D<

      Ștergere
  5. Nu ai pentru ce sa ne multumesti.Pentru asta suntem aici ,nu ? >:d< Sa fim alaturi de tine oricand,la orice ora.Ma bucur enorm ca am dat peste blogul tau,ai un scris aparte si esti talentata ,de altfel apreciez intotdeauna blogurile in care ma regasesc..iar al tau este unul dintre el :x Cu siguranta aveam nevoie de prezenta ta ,aici.Nu te lasam sa pleci in niciun caz.Multumesc >:d< ツ
    Pupii .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur enorm sa vad asta ...si blogul tau e atat de plin de sentimente ,tot ce scri tu e mai mult decat genial,ma bucur mult ca te-am descoperit de asemenea.Multumesc din tot sufletul pentru tot :o3 si eu voi fi mereu aici pentru voi cand va fi sau nu nevoie! >:D<

      Ștergere
  6. Eu ar trebui sa-ti multumesc Roxi, pentru toate lucrurile frumoase pe care mi le-ai daruit, pentru versurile dulci cu care ochii mei s-au minunat si pentru simplul fapt ca ai fsot acolo cand am avut nevoie de tine.
    <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu va fi la fel ,tu esti pur si simplu adorabila :o3 cum ne transmiti noua toate sentimentele tale ...esti un mic poet ce peste ceva timp va fi foarte mare..sunt mai mult ca sigura de asta.Multumesc pentru tot mereu versurile tale ma surprind ..multumesc si pentru cuvintele tale chiar inseamna enorm :x

      Ștergere
  7. In primul rand la multi ani blogului,pentru ca este unul superb.Cat mai multe articole frumoase,asa cum sti tu sa scri.Acestaeste un blog pe care il urmaresc cu drag,pentru ca ma regasesc in ceea ce scri,pentru ca reusesti sa exprimi foarte bine ceea ce simti si sa ne impresionezi intr-un mod placut.Multumesc pentru premiu.I'll always be there.:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si blogul tau este mai mult decat superb scumpo ,si mereu il citesc cu foarte mare drag ... tot ce scri tu este minunat :x Iti multumesc foarte mult <3 si sper ca nu va voi dezamagi niciodata.Multumesc mult.

      Ștergere
  8. Iti multumesc din suflet >:d< Si...LA MULTI ANI blogului tau ! Esti minunata :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :o3 Multumesc din suflet Viorel,il meriti pe deplin. :*

      Ștergere
  9. Aww scumpo, la cât de rău îmi este îmi aduci un zâmbet pe buze, ca de obicei :* mersi super mult :*:* ştii bine că voi fi aici urmărindu-te cu cea mai mare plăccere >:d< la mulţi anişori ţie şi blogului :*:*

    multe îmbrăţişări şi pupici de la depărtare >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off :-s sper că vei fi bine! >:D< mulţumesc din suflet,mă bucur chiar enorm de mult :"> că pot aduce zambete ,chiar asta imi doresc ... si daca asa este ma bucur si mai mult!Multumesc mult de tot. :x

      Ștergere
  10. eu nu sunt in lista, dar vreau sa sa iti multumesc si eu, zana mica pentru tot curcubeul ce.l reversi din sufletul tau in inimile noastre...cand te citesc, ziua e mai frumoasa...ani multi de bloggerit iti urez si curcubeu in suflet mereu.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar il poţi lua şi tu cu cea mai mare plăcere,multumesc din suflet chiar ma bucur foarte,foarte mult sa aflu asta!Mereu va fi şi un curcubeu dupa atatea ploi.Mulţumesc din nou!

      Ștergere
  11. Şi noi îţi mulţumim că ne încânţi de fiecare dată şi ne faci ziua mai frumoasă!:*Mulţumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il meriti Raisa >:d< ma bucur foarte mult sa vad asta ,multumesc din suflet. :o3 :*

      Ștergere
  12. Intotdeauna mi-a placut .. si imi va placea sa iti citesc o noua postare :x ! Multumesc pentru .. cadou :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Placerea mea >:d< multumesc si eu din suflet ,ma bucur nespus de mult. :x

      Ștergere
  13. Multumesc foarte mult si continua sa scri :x

    RăspundețiȘtergere
  14. la multi multi ani tie si blogului :)
    multumesc frumos :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Mereu vom fi aici, meriti :*
    "Un om care scrie nu e niciodata singur".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! multumesc nespus de mult pentru sprijin si pentru tot! >:d< :*:*

      Ștergere
  16. Multumesc si eu din suflet pentru aceasta atentie>:D< La multi ani blogului tau si tie :X. Chiar apreciez ceea ce scrii si ma bucur ca te`am cunoscut pe tine si pe blogul tau :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur foarte mult Gabi ,ai un scris aparte si mereu imi face placere sa citesc ceea ce scri! :x Multumesc din suflet. <3

      Ștergere
  17. Ce dulce!>:d< Multumesc mult, Rox! Sa stii ca esti o persoana minunata, cu un suflet extrem de frumos ce ti-l asterni aici alaturi de noi! Mult succes in continuare <3<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet Cry si tu esti o perosana deosebita si ma bucur foarte mult ca te-am intalnit <3 pe tine si randurile tale superbe :x si tie muuult ,mult succes in tot! :*:*

      Ștergere
  18. Multumiiiim!:* O sa il postam maine, promitem!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic