Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 9 iulie 2012

Ştiu ... şi am ştiut!


Ştiu şi am ştiut, că orice petală căzută
Îţi oferă un nou început
Ştiu şi am ştiut ,că o povară doar cu voinţă o poţi depăşi
Tu fiind doar un trecător ,însă să şti să profiţi de şansele cele vii
Teama s-o arunci în gândurile-ţi îndepărtate
S-o uiţi încet,încet şi s-o cureţi cu fapte
Ştiu şi am ştiut că tot ce-i legat poate fi şi dezlegat
Ştiu şi am ştiut ,atunci  tu ai apărut
Când drumul meu era tot mai abrupt
Şi l-ai curăţat şi l-ai pavat
Încrederea în mine toată a înviat
Ştiu şi am ştiut că orice mică greşeală mă îndeamnă să lupt

Ştiu şi am ştiut că un loc mă aşteaptă să-i arăt ,
Că pot mai mult decât am ştiut ...

20 de comentarii:

  1. Mda si eu stiu ca orice petala cazuta iti ofera un bou inceput,dar mi-e greu sa inteleg asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dooor mi-a fost de poeziile tale. >:d<
    Foarte frumoasă <33

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur foarte mult...:o3 si ca ai revenit pe aici,imi era dor de tine. >:D<

      Ștergere
  3. E bine că ai avut încredere în tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sfarsitul e in nou inceput >:D<
    Frumoasa poezie :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Încrederea aceea în tine nu trebuie să dispară niciodată,iar optimismul tău să nu se spulbere,oricât de greu ar fi drumul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa tin minte mereu asta,multumesc foarte mult scumpa! :* >:d<

      Ștergere
  6. te descurci superb la compus poezii. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. ,,Ştiu şi am ştiut că orice mică greşeală mă îndeamnă să lupt''

    Niciodata sa nu renunti >:d<

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic