Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

miercuri, 18 iulie 2012

Raiul din braţele tale.

Îţi simt pulsul dezmierdând ale mele mângâieri
Atât de simplu,dar atât de măreţ zaci cuminte , 
Şi timpul se evaporă printre firele tale de păr brun
A ta căldură mă ţine strâns şi într-o clipită, ajung pe culmi înalte

Ca un luceafăr cobori blând şi mi te-aşterni în palmă ,
Tu îmi produci Raiul pe pământ printr-o atingere pământeană
Sărutu-i fermecat şi te amorţeşte ,
Tu eşti un Zeu cum nimeni numai este 

Stelele le pot cuprinde şi le pot cuceri , 
Pot domina întreg universul
Prin două sclipiri maronii
Ce mă călăuzesc şi mă veghează 

Îmi predau sufletul în a ta locuinţă
Căci , numai tu îl poţi avea ,numai tu îl poţi domina 
Sunetul său te strigă , 
Tot timpul ar vrea  să te cuprindă 

Cândva te-am chemat ,dar nu am ştiut că poţi produce ...
Al meu Rai pe pământ, printr-o îmbrăţisare ce din iubire mă poate naşte 

21 de comentarii:

  1. TE IUBESC MULT MULT INGERASU MEUUU:O3
    IUBITA MEAAAA , Este cea mai speciala
    Nimeni nu exista pe lumea asta ca ea:o3 NIMENI <3<3<3:X:X:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww :"> si eu te iubesc enorm de muult iubitul meu si tu esti cea maai speciala persoana :o3 iti multumesc nespus de mult pentru ceea ce esti!

      Ștergere
  2. Aww ! Cat de frumos ^^
    Imi place atat de mult cum scrii .Esti o romantica incurabila :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte,foarte mult Lexii :o3 ma bucur mult ca iti place :x

      Ștergere
  3. Dragostea pluteste in aer si se resimte in fiecare cuvant .
    Poezia este minunata .

    RăspundețiȘtergere
  4. Award şi leapşa Liebster la mine pe blog! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos! :) Îmi place în mod special cum ai încheiat... pur şi simplu superb!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc nespus de mult Dee :"> chiar ma bucur ca iti place. >:D<

      Ștergere
  6. Woaaah ce tare :x
    Văd că ai mai primit, dar ia şi de la mine leapşa-premiu :)

    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/07/leapsa-premiu-monstru.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ,muuuuuuultumesc Adry :"> da am primit-o si am sa va mentionez pe toti :x multumesc mult si pt premiu si leapsa. >:D<

      Ștergere
  7. Ai primit o leapşă şi un premiu pe http://lavii-osperanta.blogspot.ro/2012/07/premiu-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai primit o leapșă și un premiu de la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc din suflet ,am sa le completez! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic