Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 9 aprilie 2012

Iubirea tu cum ai simţit-o ?

Iubirea,iubirea tu cum ai simţit-o ? Doar şapte litere inundate de nişte vocale cereşti,doar elixirul şi prospeţimea ce-ţi inundă toate simţurile ,prea puţine cuvinte pentru a fi cu adevărat caracterizată.E ca roua ce te trezeşte aşa de dimineaţă ,e ca un înger ce prin mana-i blândă te poate aduce la viaţă,e ca o rază ce îţi luminează inimia candva de gheaţă ... e pasul ce te face să vezi viaţa mult mai curată,mult mai frumoasă.Şi fără ea totul ar fi în van,şters şi neclintit,pentru că atât de repede ea ne face să visăm ,să zâmbim şi cu adevarat trebuie să iubim.Micuţi fluturaşi ce trec şi îşi iau iarăşi drumul în piept ,ei cer adăpost şi văd când două suflete îi zăresc transmiţându-le că se iubesc.Minunii rând pe rând ea aduce în a noastră soartă , mai trece un val şi ne împroască cu noroi ... însă ea când vede că suntem acoperiţi asa blând ne luminează la faţă.Şi uneori tare îi ducem lipsa , uneori tare e prea dură şi ne duelăm cu al nostru suflet,cu ale lor pentru a ieşi invingători.Mereu căutam şi o vrem fără să dăm preţuire sau dăruire la schimb ,însă oare am ştiut  vreodată să îi vedem adevarata valoare ? Adevăratul farmec ce se scaldă în invazi de fericire ,ce trimite culori şi zâmbete până în cele mai mici simţuri ... nu am ştiut poate nici să-i mulţumim,stim doar să o urâm doar atunci când a trecut şi atât.Ce vină are ea ? nu merită nici o pronunţare pentru că atunci când o simţi e vie şi te aduce aşa suav la viaţă ,îţi umple totul cu bunăstare .Eşti mult mai bun , mult mai bun pentru tine şi pentru acel suflet ce îl vezi de fiecare dată atunci când te trezeşti.Mult mai bun să poti dărui şi nu ar trebui niciodată învinuită deoarece esenţa ei e să transmită ,să iubim şi să fim iubiţi ... să încercăm să lăsăm norul negru jos şi chipul să-l îndreptăm către cărarea noastră ,să adorăm că putem simţi ,că putem dărui şi cu picuri de iubire să ne putem învălui.

Vine când tocmai ai crezut că a plecat,
Pentru că aşa îi place să te ia pe neaşteptat
Ce farmec şi ce explozie produce
Doar ea cu a sa sosire
Doar iubirea când o simţi aşa te cuprinde.

18 comentarii:

  1. Superbbb >:D< , prea frumos :*
    Te iubesc multt<3<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww! :"> multumesc enorm de muult iubireaa mea <3 si eu te iubesc si mereu am sa te iubesc mult de tot! :o3

      Ștergere
  2. Iubirea e frumoasa, cu totii stim asta, dar trebuie sa avem grija de ea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca stiu chiar toti asta,uni mai si profita de ea,si apoi cand au pierdut-o o cauta.Si trebuie sa avem mereu grija de ea..pentru mine e cel mai minunat sentiment simtit vreodata!

      Ștergere
  3. Iubirea e un sentiment aparte..putini au parte de iubire in toata splendoarea ei. Superba postare.>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da..dar poate ca uni nici nu stiu sa vada cat poate fi de frumoasa..Multumesc foarte mult. >:D<

      Ștergere
  4. Superb. Mi-a placut enorm de mult.
    Iubirea este cel mai frumos sentiment pe care Dumnezeu ni l-a putut lasa . Eu zilnic ii multumesc ca am acest sentiment in suflet .

    Sa ai o zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai perfecta dreptate cel mai frumos si trebuie pretuit ca atare,si eu i-am multumit si mereu am sa o fac!
      O zi minunata si tie. :)

      Ștergere
  5. Daca as simti sau ma rog,trai iubirea in imaginea ei colosala cred ca nu as avea cuvinte sa o descriu...tot ceea ce pot sa descriu pentru mine nu se mai numeste iubire...asta e parerea mea!Superba postare,oricum!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult ,da te inteleg fiecare dupa trairi acum...insa iubirea clar este un sentiment unic ce nu poate fi comparat cu nimic altceva.

      Ștergere
  6. Iubirea nu are definitie.fiecare o percepem diferit:*

    RăspundețiȘtergere
  7. iubesti asa de frumos :) sa-ti ramana sufletul la fel de inocent precum ti-e iubirea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc enorm de mult Bianca,asa o sa fie mereu! :) el nu o sa se schimbe pentru nimeni si nimic iar iubirea va fi precum este si el..

      Ștergere
  8. Foarte frumos este modul in kre vezi tuh iubirea shi iti dau dreptate. Din cuvintele tale reiese k iubirea e cel mai cald, iubitor shi minunat sentiment dintre toate. Te ia prin surprindere knd te ashteptzi mai putin shi mie cel putzin imi place asta la nebunie. Eu zik sa traieshti acest sentiment shi sa profiti de inocenta cu kre "te'a lovit".
    E minunat cum ai scris shi kred k oricine dintre noi poate vedea dragostea asha cum o vezi tuh:X:X Superb:X:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet Gabi!<3 si mie imi place cand te ne ia prin surprindere ;)) si asa minunata cum e ea nu cred ca exista cuvinte sa o putem defini.Multumesc din nou .. >:D<

      Ștergere
  9. Iubirea schimbă totul când te lași în brațele ei.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic