Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

marți, 3 aprilie 2012

Alături în suflet ,inimă şi gând ...

                                 
De mult visam la fericire,zâmbete şi protecţie
Însă pe adunci nu ştiam că cineva,
Într-o minunată zi mi le va putea îndeplini
Şi am simţi fiori de emoţie rând pe rând şi zile-n şir
Pentru că atunci când ai apărut ,
O magie de acolo de sus s-a pogorât
Nu pot spune nici în cuvinte
Ce e acolo în suflet,pentru ca doar el ştie ce simte
Ce mireasmă ai adus ,
Tu lui ,cu a ta sosire ai produs
Şi în taină mă protejezi
Atât de măreţ eşti
Mă cuprinzi si mă întăreşti
Cu vorbe calde în al meu gând eşti ...
Şi când totul în jurul meu se dărâmă ,
Tu  în preajma mea eşti,
Alături în suflet ,inimă  şi gând ...peste tot te regăseşti
Eşti special pentru că ai adus iubire
Şi în orice clipă o împarţi cu mine
Mereu aici şi în cel mai greu moment îţi voi fi
Să te iubesc aşa cum numai tu mă poţi iubi.

Nu voi uita nicicând aceea dată, iar cifra 2 întipărită în mintea mea va fi .La mulţi ani şi astăzi pentru că ziua noastră o sărbătorim în fiecare moment ,la mulţi ani deşi doar 3 luni s-au dus aşa repede în vant ...parcă ani la randul mi-ai fost alături desenandu-mi zambete pe chip şi culoare în suflet  aducându-mi aşa uşor şi magic ,pentru că tu cu adevărat mă pretuieşti ... iar eu l-a orice pas te voi ocroti cu a mea dragoste blând te voi hrăni.

25 de comentarii:

  1. Foarte frumos ;La multi ani ,sa ramaneti impreuna mereu :*:*!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos!Bucura-te din plin de aceste momente!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Awww ce dulce e ingerasu meu:o3 , Te iubesc mult de tot >:D< si niciodata nu o sa te las singura >:D<
    Numai tu puteai sa scrii ce se intampla intre noi asa frumos <3<3<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :"> Baiatu meu special..<3 si eu te iubesc enorm,enorm de mult! <33 si mereu o sa fiu alaturi de tine ,nu o sa mai scapi niciodata de mine.:"> ;)) ..<33

      Ștergere
  4. Se spune ca iubirea-ti da aripi..tie-ti da cuvinte, unele dintre cele mai frumoase cuvinte posibile. La multe luni impreuna Roxule<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi da si aripi in suflet iar aripile imi dau aceste cuvinte.:"> Multumesc,multumesc Dee <3 asa o sa fie la cat mai multe mereu..<3

      Ștergere
  5. Ai scris foarte frumos:) La multi ani>:D< .Si va doresc toata fericirea din lume:X<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult Gabi <3 si tie iti doresc sa poti avea parte numai de fericire,pentru ca o meriti. >:D<

      Ștergere
  6. Dragostea iti umple sufletul de fericire cand vine dar atunci cand pleaca i-a cu ea si ce ce nu a adus...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ,insa depinde si de persoana daca ea nu e cea care sa iti merite dragostea ...trebuie sa o astepti pe cea speciala ,doar a ta!

      Ștergere
  7. Cât de fruumos!
    La mulţi,mulţi ani împreună! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti place :) multumim. si multumesc si de vizita de asemenea.

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic