Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 27 aprilie 2012

Miracol.

Miracolul trăiri de ieri se găseşte în şoaptele de azi
Tatuat în al meu suflet ,al său loc bine este vegheat
Purcede înflorit cu speranţă,
Mari vise aducând la viaţă

Al meu destin s-a deschis ,
Atunci el a mea fiinţă cu mângâieri tăcute a învins
Lăsând paginile trecutului să zboare
Mă alină şi mă protejează numai cu zâmbete şi raze de soare

Şi mult l-am căutat,şi mult la el am sperat
Însă acum ,totul numai cu  armonie este pavat
Momente ce trec pe lângă noi ...
Dragi ore aşteptând să fim doar doi

A cuprins două căi ,a legat două mâini
A fermecat două voci ...
Dar mai întâi de toate ,
A adus la viaţă două suflete de mult aşteptate

14 comentarii:

  1. Într-adevăr ai muuult talent! Poezia asta e minunată , de suflet , superbă...nici nu mai am cuvinte :)) :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww! multumesc din suflet Maria inseamna foarte mult pentru mine <3

      Ștergere
  2. Si tot nu mai invatat si pe mine sa scriu asa frumos :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mult mi-a placut! :) Ador imaginea<3. Cred ca o sa ma uit din nou la The Notebook:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic