Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 13 aprilie 2012

Lumină,dulce lumină...Paşte Fericit!

În primul rând vreau să încep această postare prin a vă dori tuturor un Paşte Fericit şi luminat alături de cei dragi! Fie ca lumina sfântă a învieri să vă aducă pacea şi armonia cuvenită.Am să lipsesc câteva zile de pe blog chiar simţeam marea nevoie de o evadare din aceasta agitaţie şi din tot ce este în jur... cel mai probabil marţi voi fi înapoi şi abea astept să vă citesc postările cu mare drag!

Şi că tot suntem la această sărbătoare a-şi vrea să vă las şi câteva versuri specifice înainte de plecare ...

Lumină dulce ,lumină pogoară-te şi alină,
Sufletele ce astăzi ţi se închină
Şi dăruieşte-le tot cei bun şi pentru inimă îmbelşugat
Seninătatea fericirii şi un PAŞTE cald şi minunat.

Hristos A Înviat ! Să ne auzim cu bine.

21 de comentarii:

  1. Foarte frumos:X:X Iti doresc un Paste fericit, linistit petrecut alaturi de cei dragi. Abia ashtept sa revii aiki>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc enorm de mult Gabi pentru mine a fost cel mai minunat Paste de pana acum..sper ca si la tine a fost foarte bine! >:D< si am revenit! :*

      Ștergere
  2. Paşte fericit şi ţie şi să te întorci cît mai repede! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc un Paste fericit si te astept sa revii curand.>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am intors,chiar imi era dor de voi si sa va mai citesc...>:D<

      Ștergere
  4. Paște fericit și plin de lumină!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos :x

    Iti urez un Paste Fericit alaturi de cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Alexandra! :) a fost minunat sper ca si tu te-ai bucurat din plin de el. :*

      Ștergere
  7. Te aştepată o leapşa pe blogul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa o completez putin mai tarziu..multumesc ca te-ai gandit si la mine! >:D<

      Ștergere
  8. Heii:) Am o leapsa pentru tine:) Plz dak vrei...poti sa o iei de pe blogul meu de la pagina cu "leapsa":) Sper sa iti placa:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari autoarei pt blog :) Si pt guest-ul de azi :)

    Si o rog sa ma contacteze pe mail, s-o intreb 2 chestii :) Blogosferice :)

    Salutari :)

    ps: adresa mea este emil.calinescu@sas.unibuc.ro (nu merge sa dau comentariu cu contul de wordpress) poti sterge comentariul :)

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic