Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 19 aprilie 2012

Special m-ai cuprins !

                                                             
Special m-ai cuprins ce prin adâncu-ţi suflet,
Gustul raiului s-a desprins
Şi aroma dulceagă al primului suras ,
Prin chemarea-ţi  tainică şi blândă
A mea suflare ai străpuns

O melodie ce-mi răsună noaptea tăcut
E frăgezia voci tale ce-mi cântă tot timpul în inimă şi gând
Mă simt pierdută-n timp...mari vise încerc să ating
Dar o mână veşnic mă cuprinde
Îmi aduce văpaia ce din al meu suflet reiese

E un asfinţit ce în al meu interior zace cuminte
Petale de fericire îmi dăruieşte  mereu,
Ce pe al meu chip îl călăuzeşte
În intuneric îi redă lumină
Pe maluri de siguranţă lângă tine trăieşte

Şi nesfârşit special m-ai cuprins!

24 de comentarii:

  1. Frumos.Sper sa mi se potriveasca si mie versurile acestea cat de curand..:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos :x Mi-a placut enooorm de moolt !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna foarte mult pentru mine,multumesc din suflet! :o3

      Ștergere
  3. Imi place moolt de toth poezia ta! Talentat'o!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur enorm >:D< si tu esti foarte talentata de fiecare data imi place sa te citesc <3

      Ștergere
  4. Mereu numai poezii superbe gasesc aici :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc atat de mult..sper ca si de acum incolo sa fie la fel. >:D<

      Ștergere
  5. Oare ce se întâmpla cu marii poeţi dacă aveau şi ei blog?
    Eu mă bucur că am ocazia să citesc creaţiile tale! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna intrebare,nu m-am gandit niciodata la asta...ei au avut mai mult noroc pentru ca au ajuns mai sus cu ceea ce le-au placut sa faca..acum insa numai e deloc asa.Blogul ne ofera si noua o anumita parte sa ne ajungem mai "sus" prin cei care ne citesc si le place ce citesc,ce transmitem.Ma bucur enorm de mult ca citesti. >:D<

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic