Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 26 aprilie 2012

Lepşe!

Multumesc foarte mult Maria pentru aceste lepşe! >:D<

Prima leapşă:
1. 5 lucruri/persoane care mă scot din sărite:

- Minciuna 
- Oameni cu două feţe
- Invidia 
- Cei care se cred mai presus de oricine şi le plac să critice ,dar înainte de toate ei nu se uită la propria persoană.
- Persoanele care se lasă infulenţate de cei din jur.

2. 5 Lucruri/persoane care mă calmează atunci când sunt nervoasă/supărată:
- Persoana specială care o am mereu lângă mine :în suflet,inimă ,minte ,gând ... 
- Scrisul care este locuinţa sufletului meu şi aşa va fi mereu.
- Muzica 
- Cântatul (nu mă pricep deloc :D dar mereu mă calmez şi relaxez atunci când fredonez o melodie )
- Cititul...

3.  5 Motive pentru care iubesc iarna:
- Ziua mea care este la începutul ierni./sfârşitul toamnei. ;))
- Zăpada
- Crăciunul şi bucuria din sânul familiei la sosirea acestuia.(măcar odată încercam toţi să fim mai buni)
- Colindele
- Anul Nou.

4. 5 Motive pentru care vreau să vină vara:
- Mai multă libertate ,tare o aştept.
- Soare (având în vedere că este anotimpul meu preferat ;)) )
- Zile cât mai lungi...mai mult timp în general.
- Cât mai mult stat pe afara.
- Poze şi amintirii minunate.
                                    
5. 5 Dorinţe/lucruri care vreau să se împlinească în acest an:
- Să intru la Facultatea cu profilul dorit de mine.
- Să iau carnetul de şoferi... :-ss
- Să pot evada undeva departe ,de agitaţia din jurul meu. 
- Să pot citi cât mai mult,să am cărţi cât mai multe cărţii ;))
- Să am un job la care să îmi pun în evidenţă calităţile.

A doua leapşă. Aceasta constă în a-mi scrie 3 dorinţe...neîmplinite:
1. Prima ar fi tot cea legată de Facultate ...
2. Să pot ajuta cât mai mulţi copilaşi prin meseria care mi-am ales-o şi care nu se va mai schimba.
3. Nu am menţionat-o mai sus: să învăţ să cânt la chitară. <3
                                   
Ultima, dar nu cea din urmă, o leapşă a iubirii:
1. Din punctul tău de vedere ce înseamnă a fi îndrăgostit?
Din punctul meu vedere a fi îndrăgostit e cea mai frumoasa senzaţie,cel mai frumos sentiment existent vreodată ... el ne umple viaţa de culoare ,ne face mai inocenţi ,ne transmite numai armonie în interior iar alături de sufletul ce păşeşte alături de noi putem străbate întreaga lume doar într-o clipită pentru că ştim că cineva se află acolo pentru noi.Normal că fiecare o vede în felul său însă pentru mine dacă nu ar fi iubire a-şi fi ca o umbră pe pământ lipsită de viaţă.

2. Atunci când eşti îndrăgostit/ă, cât eşti de dispus să laşi de la tine ca relaţia să meargă?
Da atât timp cât persoana de lângă tine merită ,o relaţie cum este compusă din două persoane trebuie să existe înţelegere din ambele părţi şi fiecare trebuie să mai lase de la el atunci când este cazul.

3. Ce contează mai mult pentru tine într-o relaţie, vorbele sau faptele?
Ambele deoarece prin vorbe îţi dai seama de sufletul de lângă tine ,unele alinându-te mai mereu contează şi ele foarte mult şi faptele contează pentru că degeaba spunem multe dacă nu şi demonstrăm prin fapte sentimentele noastre.

4. În momentul când te aflii într-o relaţie,pândă unde ajnge gelozia ta?Pe o scară de la 1 la 10?
10 + :)) având în vedere ca sunt o fire mai geloasă de fel iar atunci cand ţi la o persoana,când o iubeşti nu ai cum să nu fi gelos/geloasă.Dar mai depinde şi motivul ca să îmi creez o gelozie de o amploare mai mare şi persoana normal dacă e doar pentru tine şi nu îţi dă motive ...

5. Cum reacţionezi când vezi o altă fată flirtând cu iubitul tău?
Nu s-a întâmplat şi nici nu se va întâmpla :D ...însă ca să răspund la întrebare persoana respectiva nu cred că ar vrea să afle cum a-şi reacţiona. :)) :D deloc bine.

6.Care este din punctul tău de vedere cel mai romantic loc pentru a avea parte de primul sărut?
Hmm nu cred că trebuie neaparat un loc ,persoana trebuie să fie cea potrivită.

7.Dar prima noapte de dragoste?
... 

 8. Care ar fi cea mai bună locaţie pentru e pentru o escapadă cu iubirea vieţii tale?
Atât timp cât eşti cu acea persoană specială ,locul numai contează atât de mult,ci doar persoana de lângă tine! 

Dau aceste lepşe mai departe la : Denisa ,Ramona , Cry, Lavi ,Dudus,Gabriela,Aniela.
Oricine poate să le preia! 

8 comentarii:

  1. Iii,mă bucur ca le-ai făcut! >:D<
    Frumoase răspunsurile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult:x
    Mi-ai facut o surpriza foarte frumoasa dar din cauza scolii nu prea am timp deci sper sa nu te superi dar de data asta nu voi putea sa le fac :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici o problema..>:D< doar daca poti si ai timp,inteleg cum e cu scoala asta :\ :*

      Ștergere
  3. Eu deja le-am facut si ms ca ti-ai amintit de mine:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Îţi dau şi eu o leapşa, o găseşti pe blogul meu :)

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic