Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

miercuri, 18 aprilie 2012

Leapşa de Paşte!

Am primit aceasta leapşa de la Alexandra Radu & Gabriela  multumesc foarte mult! >:D< si imi cer scuze ca o completez abea acum.

1.Un banc cu iepuraşul :
Intr-o seara un iepuras intra intr-un bar si intreaba:
-Cat costa o picatura de votca?
Barmanul ii raspunde ca nimic.Atunci iepurasul spuse:
-Bine, atunci dati-mi si mie 1000 de picaturi.

2.Eu am o traditie in familie de Paste, fiecare isi alege cate un ou pe care il ciocneste, iar daca nu se sparge, il pastreaza si mai da cioc cu el. Astfel, la final, ramane un singur ou invingator.

Asa fac si eu si anul asta am si iesit invingatoare hehe ;))

 3.Mie nu prea imi plac ouale, dau cioc, le sparg, si le las sa le manance altcineva. Voi mancati toate ouale pe care le ciocniti? 
Mananc si eu dar nu pe toate care le sparg normal. :))

 4.La noi e traditia sa iti cumperi haine noi pe care sa le imbraci in prima zi de Paste. Altii au adoptat traditia cu daruirea cadourilor de iepuras. Voi pe care din ele o tineti?
Ambele ,desi daca ma aflu langa persoanele dragi ...astea sunt cele mai frumoase cadouri.

 5. Mergeti sa luati lumina in noaptea de Inviere?
Da in fiecare an ,niciodata nu am lipsit ;)) iar anul asta a fost cel mai special de pana acum.

6.Eu anul asta am impartit: stau in noaptea de Inviere cu prietenii si in ziua de Paste cu familia. Voi cu cine va petreceti sarbatorile? 
Cu familia si prietenul,nimic nu a fost mai frumos de atat ...<3 

Aceasta lepsa merge la : vioreld ,Dudus , Denisa ,Maria  , Ioana , Ramona 
Si desigur ca oricine vrea e liber sa o preia! 

7 comentarii:

  1. Frumos :x
    Iti multumesc pt leapsa ...o iau si eu si o voi completa maine :)

    Sa ai o seara minunata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Placerea mea! >:D< multumesc mult ,cand poti. :)

      Ștergere
    2. Am completat leapsa .Inca o data :multumesc mult :x

      Ștergere
  2. Frumoase răspunsuri :)
    [Mi-a plăcut bancul ;))]

    RăspundețiȘtergere
  3. Iii ce leapşă frumoasă! Mulţumeeeesc mult , o voi completa cu mare drag! :*
    Foarte tare bancul :))))

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic