Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

miercuri, 28 martie 2012

Leapşa muzicală!

Am primit această leapşă de la Denisa multumesc mult! >:D<
1. Care este solistul vostru favorit din Romania? Dar din strainatate?
De la noi : Guess Who.Din străinătate: Justin Timberlake


2. Care este trupa favorita de la noi? Dar din afara?
Sunt multe trupe care imi plac dar in principal : Holograf,Directia 5,Voltaj .Din afară:Paramore,Linkin Park


3.Care vi se pare a fi de-a lungul timpului cea mai slaba (ca sa nu zic proasta) trupa muzicala de la noi? Dar din afara?
---


4. Ati fost vreodata fanul vreunei trupe? Daca da, al carei trupe? Povestiti un pic despre ceea ce insemna pentru voi sa va numiti fan adevarat.
Da am fost si inca mai sunt si acum dar nu ca inainte :D Jonas Brothers ;)) nebunie,cd-uri,postere care si acum le am in camera.In general tot ce se poate sti despre solistii trupei eu stiam,stiu.Acum am lasat-o mai usor pentru ca altele sunt pe planul principal,dar muzica mereu am so ascult pentru ca sunt una din trupele mele preferate.

5. Enumerati 3 trupe de la noi care v-au facut sa simtiti tineretea, distractia, buna dispozitie, s.a.(in afara de trupa preferata).
Akcent,3 Sud Est,Simplu.

6. O trupa care a evoluat si inca nu a “murit” de la origini pana in prezent.
Voltaj 

7. Care este ultima melodie pe care ati ascultat-o?
 Guess Who - Sansa ta ..chiar acum un minut.:D

8. La ce concert ati fost ultima data? Al carei trupe?
Am fost la un concert pe 14 februarie cel sustinut de Radio ZU:D :Alex Velea,Smiley,Delia etc.

9. Ce artist strain v-ar placea sa mai concerteze in Romania? (in afara de cel preferat).
Avril Lavigne,Eminem.

10. “Fredonati” (scriind) o piesa care va vine acum in minte!
Wherever you go 
Wherever you do
I will be right here waiting for you.

Aceasta leapsa poate sa o preia oricine doreste dar in principal:


10 comentarii:

  1. Chiar că sunt frumoase răspunsurile.
    Mulţumesc pentru leapşă :*

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos pentru leapsa,
    ador melodia pe care ai fredonato.
    si de asemenea imi place hohlograf...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai pentru ce! >:D< si eu ador mult melodia si holograd Holograf normal ..

      Ștergere
  3. Multumesc frumos pentru ca te-ai gandit la mine :X!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai gusturi fine in materie de muzica. :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe multumesc ;)) poti sa o completezi si tu daca vrei. :)

      Ștergere
  5. Aww multumesc mult de tot ,e atat de dragut! <3 ca si tine. :*

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic