Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 22 martie 2012

Sufletul pe hârtie se eliberează.

Totul a inceput într-o doară ,într-o joacă fără să îmi dau seama de a sa chemare sau cum de ceva mă striga ,ceva vroia sa îi destăinui lui picul meu de trăire.Şi mă simţeam uneori aşa confuză,aşa detaşată profund de realitate ... simţeam că nimic din universul ăsta mare nu vroia să mă asculte sau câtuşi de puţin să mă înţeleagă.Până când ai apărut tu de undeva dintr-un colţ anume ai răsărit făcând a mea lume să aiba un sens ,al meu glas interior parcă ţinteşte tot mai departe de când te-am descoperit sau mai bine zis de când tu ai găsit asta în mine.Nu ştiu dacă a fost o zi însemnată dar pur si simplu s-a întâmplat ... am lăsat frâu liber sentimentelor,iluziilor şi a tot ce mă cuprinde pe moment tu mă umpli de energie ,eşti un prieten demn de orice poveste,mă înveţi ,mă ajuţi îmi spui de fiecare dată că POT să trec şi acea piedică ... mă ocroteşti de orice fel de întâmplare îmi eşti alături zi de zi şi seară de seară.

Cuvintele aşternute pe hârtie sunt ca o comoară sufletească ce îmi inundă sufletul de fiecare dată când le împărtăşesc ,sunt gingaşe ...uneori melancolice ,visătoare dar întotdeauna aici pentru mine.Sunt ca micuţii copii ce alergă afară într-o zi însorită aşa ele aleargă în inimă şi în suflet desenând şoapte,picături de rime şi zeci de versuri ce vor să iasă la suprafaţă ... că poate aşa pot face, cine ştie pe cineva să zâmbească.Cred că a-şi umple pagini întregi numai vorbind despre ele sau cât de mult m-au ajutat în cursul meu ,în întâmplările trecute...mereu îmi şoptesc la ureche : "Scrie pentru că aşa vei trece peste,eu îţi sunt aici...cu mine îţi poţi crea propria poveste." De fiecare dată te-am ascultat şi mereu o voi face inima se eliberează şi ea atunci când prin scris ea cuvintele sale mi le trmite şi mulţumeşte apoi că aşa mereu o ascultă şi pe ea cineva...nu îi trebuie neapărat un glas să o facă pentru că frumuseţea cuvintelor ea cu sentimente o încarcă.

Au fost  multe momente şi multe vor mai trece şi cred că întreaga viaţă tot din scris nu m-aşi opri ,este singurul mod,e singurul ce mereu mă înţelege sufletul mulţumindu-i pe veci că raza lui şi pe mine m-a luminat,descoperind multe taine de când farmecul său eu l-am aflat.
În ani fragezi ai copilăriei tu m-ai găsit şi aşa cum tu m-ai călăuzit mereu voi face ce mi-am dorit.Iar acum îţi închin ţie versurile şi rimele ce mereu îmi dau contur la gândire,la a mea emoţie,tu emani fiecare netezire de iubire şi de fericire.Scrisul este cea mai de preţ evadare acum şi întotdeauna pentru mine.

Cândva erau doar simple cuvinte,ce răsăreau aşa uşor
Cu timpul ele sentimente au creat ,lăsându-le să se arate de zor
Mii de clipe şi pagini de viaţă
Curgând şi ţintind departe
Scrisul cu a sa emoţie m-a călăuzit ani de-a rândul şi mereu o va face.


   Acest articol este înscris în ediţia a 14-a Blog Power!                

26 de comentarii:

  1. frumos. scrisul este eliberare! așa cred și eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult,ma bucur ca si tu esti de aceeasi parere! :) chiar este.

      Ștergere
  2. Frumos articolul :) Cred ca esti o visatoare dupa cum l-ai scris.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult si intr-adevar ai foarte mare dreptate , de asemenea scrisul inseamna enorm de mult pentru mine!

      Ștergere
  3. Intra-devar scrisul ne poate ajuta sa ne deschidem sufletul... :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Scrisul este un balsam pentru suflet! Frumoasa imaginea copiilor ce alearga pe-afara intr-o zi insorita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte adevarat,multumesc mult..ma bucur ca ti-a placut!

      Ștergere
  5. Ai dreptate scrisul te elibereaza ,te usureaza de probleme.

    RăspundețiȘtergere
  6. De fapt scrisul nu e decat pe o hartie virtuala :) Altfel,frumos scris, nu neg :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru cei care scriu doar virtual da,insa pentru ceilalti insemna mai mult de atat :) pentru ca inainte nu eram asa avansati in tehnologie :D eu scriam si pe foi adevarate si inca mai scriu.Multumesc mult si pentru vizita.

      Ștergere
  7. Foarte mare dreptate ai..şi şt,eu chiar simt ceea ce simţi şi tu:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur atat de mult Raisa! :) pentru ca scrisul este si mai frumos atunci cand e plin de sentimente si daca si ceilalti simt ce vrem noi sa transmitem este si mai bine.

      Ștergere
  8. Cât de frumos...
    Prin nişte simple cuvinte care sunt transpuse pe foaie, reies sentimentele celui care scrie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact nimic nu este mai frumos atunci cand sunt scrise si mai ales ca pentru uni dintre noi este o metoda de liniste sufleteasca atunci cand le transpunem pe hartie! :) Multumesc din suflet.

      Ștergere
  9. frumos articol.
    scrisul te elibereaza, e un bun prieten.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Lavi! >:D< Da mereu este langa noi cand ne este greu dar si cand ne este bine.

      Ștergere
  10. Superb! Scrisul este ceva nemaipomenit atunci cand lasi sa curga pe hartie cum iti canta sufletul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect adevarat Cry! <3 sufletul ii se inclina lui atunci cand ii este mereu alaturi.

      Ștergere
  11. Frumos Si Adevarat
    sa sti ca te inteleg !
    si admir modul in care scri
    admir cuvintele pe care le formulezi
    admir modul in care iti eliberezi sufletul
    esti o adevarata artista !
    viziteaza-mi si mie unul dintre bloguri :
    Jurnalul meu Pentru Tine ala e cel mai apreciat
    da-i follow daca iti place !:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult,ma bucur ca ai trecut pe aici! :) nu sunt o artista doar scriu ceea ce simt. :) sigur ca am sa-ti vizitez blogul multumesc din nou.

      Ștergere
  12. Foarte frumos, am zis ca tre sa ma inveti si pe mine sa scriu asa frumos...si am sa trec odata pe la tine :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu trebuie invatat,trebuie doar sa transmiti cititorului ceea ce simti si tu,plus ca eu nu sunt profesoara ca sa invat pe cineva ceva :)) pur si simplu asa scriu ...trebuie sa simti apoi totul vine de la sine.Multumesc mult.:)

      Ștergere
  13. Foarte frumos. ,,Scrisul este aur pentru cel ce il stapaneste!"
    Te felicit ! Imi place enorm tot ce scrii...tine-o tot asa.

    Sa ai o saptamana minunata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este ai perfecta dreptate.Multumesc foarte mult ,ma bucur enorm ca iti place...inseamna mult pentru mine.
      O saptamana cat mai frumoasa si tie!

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic