Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

duminică, 11 martie 2012

Neîncetat.


Neîncetat te-aş ţine şi te-aş veghea
Neîncetat  cu rouă chipul ţi l-aş lumina
Neîncetat cu dor şi nerăbdare te-aş aştepta
Iar prin părul tău mâinile cu drag le-aş strecura

Neîncetat prin ochii tăi vad doar bucurie
Neîncetat uit de lume şi de tot ce-i firesc
Atunci când îmi aştern ochii ,
Vorbele tale parcă prin al meu gând plutesc

Neîncetat doar cu o privire de-a ta
Sentimentele îşi dau frâu liber,ele aşa se pot juca
Neîncetat am sperat doar la o magie
Şi se pare că acum ea sufletul mi-l învie

" Neîncetat şi neaşteptat aşa uşor în lumea mea ai intrat ... "

18 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. aww cat de dragut :"> multumesc din sufelet Lavi <3 sper ca asa va fi.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Nu mai talentata ca ,asta mica aici de fata! <3 multumesc. :">

      Ștergere
  3. Foarte frumos Roxy,si se observa talentul de a scrie..de la o posta:)Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag,oricand!:):*Pentru ca asta e adevarul..Scrii foarte profund,si asta imi place la tine,poate si pentru ca sunt eu mai sentimentala:))

      Ștergere
  4. Cat de frumos scrii!:) Imi pare rau ca nu ti-am descoperit blogul mai devreme:(. Btw, ador melodia de pe fundal!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult! :) si te mai astept oricand cu drag.Si eu ador melodia. <3

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic