Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 19 martie 2012

Esenţa mea de bine.

Am străbătut ani de-a rândul în lung şi-n lat
Căutând fericirea ,la care de mult am visat
Al tău suflet în a mea cale s-a aflat
Aruncând cu magie mai mult decât am sperat 
Bucurie şi iubire ca o salvare ai adus în mine 

Iar atunci când mă înec,tu mă aduci la liman
Cu a ta esenţă ,aducându-mă la viaţă 
Eşti ca un soare ce mă luminează 
Şi cu a sa putere uşor mă protejează
Inima aflată lângă tine ,pe aripi de dans valsează

Eşti păstrat în interiorul meu cu drag 
Eşti doza mea de aer pentru respirat
Şi atunci când vreau să zăresc un bine,
A ta imagine zboară către mine
Pentru că tu cu adevărat,eşti cel dintâi,pe care l-am aşteptat 

Mă faci să mă ridic de jos ,şi mă luminezi cu stele 
Esenţa mea de bine ,te voi păstra cât am să trăiesc lângă mine

P.S Te iubesc!Să nu uiţi niciodată asta.

16 comentarii:

  1. Are o foarte mare incarcatura emotionala...foarte frumoasa!:

    RăspundețiȘtergere
  2. Cea mai frumoasa si poezia dar in special poeta mea "cel mai frumos suflet"
    8-> :X:X>:D<
    Te iubesc! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc ca esti intotdeauna alaturi de mine! <3 meriti mai mult de atat.Si eu te iubesc mai mult decat iti imaginezi!!

      Ștergere
  3. Am ascultat "Romeo şi Julieta" de la Holograf când am citit şi pot spune că se potriveşte!
    Îţi recomand filmul "P.S. I love you". Ştiu că este şi carte, dar nu am găsit-o la bibliotecă :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult,si eu ador mult melodia,dar versurile astea pur si simplu sunt scrise din realitate si suflet.Multumesc am sa-l vizionez si pt vizita de asemenea. >:D<

      Ștergere
  4. Ai grija ca se apropie vara si dupa cum spune melodia..."asta singur intr-o zi de vara o vei alfa" :D

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic