Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 17 martie 2012

Lepşe.


Mulţumesc foarte mult Aniela pentru aceste lepşe.  >:D< 

Leapşa cinefila!
1.Filmul preferat.
A Walk to Remember ,intotdeauna voi adora aceasta poveste.
2.Cel mai prost film văzut vreodata:
-
3.Cel mai bun 3D:
-
4.Cea mai mare dezamagire:
Shark Night,ar fi trebuit sa fie horror dar a fost total opusul,chiar daca nu l-am vizionat pe tot.
5.Ultimul film vizionat:
Crazy stupid love
6.Ce film necunoscut ai recomanda(ai 3 optiuni)
Water for elephants(drama)
Life as we know it(comedie,romantic)
Going the distance(comedie,romantic)
Toate merita vizionate.
7.Filmele romanesti preferate:
Liceeni.
8.Ce preferati..filmele dinainte de 89 sau cele de acum ?
Ambele ,desi nu vizionez foarte multe filme romanesti.
9.Cel mai slab film romanesc.
-
10.Cinci filme romanesti pe care le-ai recomanda( inafara de preferat)
-
11.Ultimul film romanesc vizionat:
Nea Marin Miliardarul:)):D

Lepşa ca la carte!
1.Care este ultima carte pe care ai citit-o ?Sau pe care încă o citeşti
Seria Cercul Secret.de L.J. Smith..este foarte interesantă,merită citită.
2.Una din ultimele carti pe care o recomandati:
-
3.Care este urmatoare carte pe care va ganditi s-o cititi?
Jocurile foamei de Suzanne Collins- sper să fac rost de ele curand.

Leapşa călătoriei în timp!
Ce as face daca as calatori in timp,ce momente a-şi vrea să retrăiesc?
Dacă mi-ar fi permis să mă pot întoarce în timp a-şi vrea să ma pot întoarce la copilărie ,la acele momente fragede unde totul era mult mai uşor iar problemele nici nu se zăreau. Să îndrept unele greşeli care nu trebuiau făcute...cam atat pentru că totul se întampla cu un rost.

Leapşa!10 lucruri ...
Să enumar 10 lucruri pe care le-am invatat singura pana acum:
1.Am invatat ca orice rana sufleteasca trece alaturi de un alt suflet.
2.Am invatat ca trebuie sa traiesti fiecare moment ,pentru ca maine nu il vei mai avea.
3.Am invatat ca daca ajuti pe cineva ,asa te poti ajuta si pe tine.
4.Am invatat ca lacrimile trebuiesc tinute in frau chiar daca ele vor sa mai apara.
5. Am invatat ca puterea sta in  tine trebuie doar sa sti sa o folosesti.
6.Am invatat ca iubirea e cea mai imbietoare mireasma existenta,si ca fara ea omul ar fi un "nimic"
7.Am invatat sa spun"pot"de fiecare data pentru a savarsi un lucru.
8.Am invatat sa redau zambete ,aceasta fiind cel mai frumos cadou pentru cineva.
9.Am invatat ca viata fara probleme nu ar mai fi viata.
10.Am invatat ca nu merita sa te schimbi pentru nimeni,cine te aprecieaza o va face si asa.

Aceste lepşe merge la : Raisa , Cry , Diana ,Goda , Ioana , Duduş , Denisa , Ramona , Gabriela

Oricine e liber să le preia!


Un comentariu:

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic