Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 9 martie 2012

Leapsa,dorintelor neindeplinite!


Am primit aceasta leapşă de la Aniela Deby & Denisa multumesc mult fetelor! >:D<
Daca ar fi să o iau în mare ar fi mii de dorinte dar în principiu le voi menţiona pe cele mai importate şi care sper că vor fi şi îndeplinite,eu cred în asta.
Trebuiesc menţionate cel putin 3 dorinţe.

1. În primul rand a-şi vrea sa nu duc niciodata lipsă de sănătate pentru că având sănătate le voi putea putea realiza şi pe celelalte.

2. Sper ca iubirea,fericirea ce o am în aceste clipe să nu mă părăsescă nici ea,de ar fi veşnică ar fi cea mai mare bucurie a mea.

3.Cea mai mare realizare ar fi să devin :pshioterapeut ...de ceva timp mi-am propus asta ,şi sper ca într-o bună zi să o pot duce la capăt ,eu cred că o pot face iar cu timpul sper că voi reuşi.

4.Ultima dorinţă dar nu cea din urmă: să pot călătorii în toată lumea ,deoarece îmi place să cunosc locuri şi obiceiuri noi .Poate că cer prea mult ,de aceea am vrut să o las şi mai spre sfârşit ,de a-şi călători doar în două sau trei locuri m-aşi mulţumi si cu asta ...dar în general să fie plin de aventură.

Această leapşă merge la :

Şi desigur că orice care vrea e liber să o completeze.
O seară frumoasă vă doresc încontinuare!


11 comentarii:

  1. multumesc mult pentru leapsa si dragute dorintele, am sa fac si eu leapsa candva :*

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos pentru leapsa,
    si eu am vrut sa devin psihoterapeut, dar am renuntat la idee, sper insa ca tu vei ajunge acolo , si cand o vei face va trebuie :-w sa-mi zici cum e :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pacat ca ai renuntat, mie una imi place pe zi ce trece mai mult ,si sigur ca nu voi renunta. :) ceva ma indeamna sa fac asta ...poate te mai gandesti tu ,e o meserie chiar frumoasa,sigur ca iti voi zice ..si n-ai pt ce. >:D<

      Ștergere
  3. Frumoase dorinte si inteligente..: Iti doresc sa vina timpul,sa fie indeplinite!Si sa te bucuri de ele..candva,va venii si timpul ala:*Depinde doar sa crezi in tine,si esti destul de desteapta sa reusesti sa faci ce iti propui,se vede si dupa talentul pe care il ai la scris:*Pupicioi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Aniela pentru vorbele tale ,si eu sper ca le voi realiza ,si tie iti doresc la fel de altfel. >:D<

      Ștergere
  4. Dudus te invita sa vizitezi pagina de facebook visator prin ploaie !

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic