Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

miercuri, 7 martie 2012

Hrana sufletului...

Îmi săgeată inima şi e răcoare doar un sir de ore mă despart de infinitul dulceţei ce îl găsesc atunci când mă cuprinzi în braţele tale.Sunt nopţi şi stele şi zile mi si mi de parcă nu se sfârşesc ,doar aştept să îţi vad chipul şi o lumină în al meu suflet se va ivi.E  o hrană ce îmi umple sufletul de culoare,şi parcă  plouă cu magie atunci când inima respiră din ce in ce mai tare.Pentru că a ta o are sub protecţie aşa cum soarele işi ţine ascunse ale sale raze.E o invazie de dor si chemări o hrană ce poartă  în a ei încăpere nenumăratele sentimente.

O hrană ce inundă fiecare stare,orice tristeţe dispare ...
O hrană ce prin pură dragoste e nascută ,
O hrană ce ne va putea salva mereu când suntem hămesiţi ...
O hrană ce spală orice uitare,orice dorinţă lângă două suflete se va putea pune pe picioare
O hrană ce te alimentează , ce prin iubire îi vei putea vedea a sa faţă
O hrană menită să strălucească întregul interior făcându-l să zâmbească.
O hrană ce înfloreşte atunci când sensul făgăduit al sufletului tău il găseşte.

14 comentarii:

  1. Cea mai frumoasa scriitoare ,
    Deci absolut minunat si adevarat :x , numai u puteai sa spui asa frumos :X 8->
    Te iubesccc mult de tot >:D< <3 <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :"> Cele mai frumoase cuvinte ,mereu vin de la tine ,ele sunt inspiratia mea :">
      Si eu de iubesc enorm,enorm de mult ! <33 de la Doamne,Doamne pana inapoi. <33 ;))

      Ștergere
  2. Minunat...
    Mereu scri foarte frumos.:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult de tot ! <3 ma bucur ca iti place si ca citesti! >:D<

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. aww :"> multumesc mult de tot Monica!ma bucur ca-ti place >:D<

      Ștergere
  4. WooW. Ai scris superb si citindu'ti aici postarea, pot spune ca mi s'a facut foamne de o asemenea hrana.<3
    Foarte expresiva si frumoasa. Succes in continuare;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din tot sufletul Gabriela!Ma bucur enorm ca-i place >:D< multumesc,sa fie. :) si tie de asemenea.

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic