Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 22 septembrie 2012

Călătorie la Veneţia!

Acest oraş este pur şi simplu mirific nu îţi mai vine să pleci din el,străzile înguste ,clădirile vechi ...aerul acela italian şi povestea ta de iubire ce o trăieşti te face să te îndragosteşti şi mai mult de persoana iubită.A meritat această călătorie în adevăratul sens al cuvantului ,Piazza San Marco mi-a placut cel mai mult dintre toate chiar dacă întreg oraşul este minunat ,atatea poduri cam multe ce-i drept. ;)) şi foarte mult mers pe jos dar a meritat totul şi oboaseala acumulată.Muzeul închinat lui Antonio Vivaldi e atat de frumos iar muzica ce se aude în surdină îţi încantă urechile şi te face şi mai mult să visezi în acest oraş de vis.Gondolieri si gondole mai peste tot in jur se lăsau admirate şi îţi încantau privirea şi oameni au fost foarte primitori ,cam de toate naţiile erau ca să spun aşa ;)) într-un cuvant a fost MINUNAT! şi m-aş m-ai întoarce şi altă dată acolo.Cat despre experienţa cu avionul a fost şi ea super şi aş mai încerca din nou abia aştept :)) la început la decolare am avut ceva emoţii însă în rest totul a fost foarte bine iar la întoarcere au fost ceva tulburenţe de zici că mergeai cu căruţa :)) dar nu altceva ca să te sperie sau ceva de genu...plus că totul se vedea aşa mic şi frumos şi nori se vedeau şi mai frumos :x chiar mi-a placut foarte mult.:D Veneţia ,Italia a fost primul loc pe care l-am vizitat şi asta e doar începutul ,am să călătoresc in jurul lumi just with you! 


























































































10 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-a placut si ca te-ai distrat. Multumim pt poze >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Pozele sunt superbe,ma bucur ca v-ati simtit bine in orasul indragostitilor.Abia astept sa vizitez si eu orasul,anul urmator.Pupici lipiciosi:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca vei merge si tu acolo,si multumesc chiar a fost pur si simplu minunat! Pupicii. :*

      Ștergere
  3. Iuuui scumpă,mă bucur mult pentru tine!Şi eu aş vrea măcar odată-n viaţă să ajung pe acolo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos! Ma bucur ca te`ai distrat si pot spune ca m`am indragostit de locul acela doar din cate ne`ai descris :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud asta :x chiar e un loc extrem de minunat nu ai cum sa nu te indragostesti de el. ;))

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic