Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 8 septembrie 2012

Sufletu-ţi miroase a iubire!


Sufletu-ţi miroase a iubire ,
Nu-l aunca , nu-l chinui în încăperea inimii
Ce stă ascuns în umbre şi se luptă cu ale tale nemulţumiri
Nu-l învinovăţi că simte ,
Lasă-l să respire pentru că el niciodată nu te minte 

Sufletu-ţi miroase a iubire , de când zăreşti prima rază de lumină 
Numai îl strânge , numai îl împietri 
Pentru că menirea sa este este să te salveze în fiecare zi 
Doar el te inundă de atâtea emoţii ,de atâtea simţiri
Şi aşa te remarci prin felul tău de a fi

Sufletu-ţi miroase a iubire oricum ai fi ,
Doar nu îl trăda , nu îl schimba 
Faţa sa vrea ,doar sa-ţi aducă fericirea 
Iar el e a ta oglindă unde , ochii de sentimente găseşti 
Sufletul se naşte , doar să fie iubit , să il iubeşti ! 

20 de comentarii:

  1. Al meu nu sunt sigura a ce miroase!:))
    Imi place poezia.E atat de profunda si de...superba!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sufletul fiecarui om miroase a iubire numai ca nu fiecare arata asta.
      Ma bucur ca iti place! >:D<

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult aceste versuri. Sunt geniale :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place când ai spus ,,Doar nu îl trăda,nu îl schimba".Atâta înţelepciune în această frază!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult Raisa! >:D< ma bucur nespus de mult.

      Ștergere
  4. cred ca vroiai sa crii: "nu-l mai strange, nu-l mai impietri"...in loc de: "Numai îl strânge , numai îl împietri"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu exact asa am vrut sa scriu! sentimentele puse in poezie nu sunt scrise asa ca sa fie scrise,sunt cu un rost ;)

      Ștergere
  5. Cat de minunat spus! <3
    Imi place mult >:d<

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic