Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 10 septembrie 2012

Miracolul.Prolog.

Hey guys,ieri am început să scriu la o nouă poveste ...şi chiar îmi place ideea aceasta ,sper sa vă placă şi vouă. :D am să continui şi Căzută în lumea lor dar un pic mai tarziu ,so vă las prologul la această poveste mai jos iar maine am să pun şi primul capitol :) ,sper să vă placă ... aştept părerile voastre. >:D<
                         
                                                            Prolog
Numele meu este Jonathan Roberts si am sa incep prin a va povesti despre miracolul ce m-a trezit la viata ,miracolul ce nici in ziua de astazi nu mai pot trai fara el , miracolul ce m-a schimbat ca persoana , miracolul de a iubi.
Si  acum la varsta de 58 de ani inca am in minte acele clipe minunate parcurse in acea perioada ,cea mai importanta perioada a vietii mele …adolescenta.Asa … sa ne intoarcem in timp acum 40 de ani ,cand lumea era la picioarele tale atunci cand te puneai pe spate si priveai cerul instelat ,simteai mirosul imbietor al florilor , simteai ca numai ai nici o grija  si ca poti opri clepsidra timpului oricand vrei ,ea te va asculta.
In acest fel a inceput si viata mea in adevaratul sens al cuvantului ,din acea minunata vara dupa ce am terminat liceul ,am inceput sa traiesc … atunci pentru prima oara am iubit.Desi eram un pusti cu o stare familiara mai buna ,tatal meu fiind un mare important om de afaceri Thomas Roberts ,asa ca nu prea il vedeai stand pe casa ,doar de sarbatori sau rare ori cand mai luam cina in familie si ma intreba cum merge cu scoala deoarece el vroia sa il urmez si sa duc “faima” familiei mai departe.Iar despre mama ce pot sa va spun ea nu prea isi impunea autoritatea in familie ,desi era o persoana grijulie si nu prea arata asta stiu ca in adancul sufletului ei suferea ,suferea ca nu avea familia aia unita pe care si-a dorit-o dintotdeauna ,suferea cand tata ii spunea ca va veni de starbatori acasa iar apoi intarzia cateva zile ,aducand apoi un munte de cadouri ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic.
Dar asta este familia mea, asa a fost … pana intr-un anumit timp cand totul s-a schimbat.Eu mi-am trait copilaria in statul Carolina de Nord ,unde locuiau bunicii mei chiar daca la varsta de 14 ani il pierdusem pe bunicul tot imi placea sa ma intorc ,mai ales ca bunica era o adevarata mama pentru mine si desi crescusem imi placea sa imi petrec verile si timpul acolo.Desi am studiat in faimosul oras Los Angeles ,da stiu asta ,nu m-a impiedicat sa plec … vroiam libertate ,vroiam sa ma descopar … si mai mult de atat vroiam sa simt ce este iubirea ,de care pana in acel moment nu avusesem parte.Adolescenti de varsta mea se preocupau cu altele pe acea vreme ,desi in timpul scoli pot spune ca am fost un elev destul de popular din cauza pozitiei mele ,eu ii vedeam cum sunt si ca uni imi erau prieteni doar din cauza asta pot spune ca in perioada aceea am avut doar un prieten adevarat :Sam … chiar mai tin si acum legatura cu el ,el vedea dincolo de lumea in care traiam ,vedea ca imi lipseste ceva.

Iar in acea vara am avut si am si acum langa mine tot ce mi-a lipsit vreodata, in acea vara am intalnit-o pe ea

16 comentarii:

  1. O noua poveste?:->
    Suna bine si chiar mi-ai redat cheful de a scrie la povestea mea deci o sa ma apuc imediat:))
    Sau poate mai tarziu.
    Oricum, e interesant acest prolog insa astept sa vad cum e povestea:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super abea astept noul capitol. :x
      Va veni maine si primul capitol ,multumesc mult. >:D<

      Ștergere
  2. De ce nu iti activezi comentariile si pe celalalt blog?

    RăspundețiȘtergere
  3. Oare cum arată ea? :D
    Abia aștept primul capitol.
    Spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa vedeti prin ochi scrisului.
      Ma bucur tare mult ,multumesc enorm >:D<

      Ștergere
  4. Atat de frumos! Imi place mult de tot! <3 >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi place de Jonathan!Succes în continare:*

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic