Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 14 septembrie 2012

I promise you!

Sunt zile în care îmi urlă sufletul ,el caută doar alinare şi în acea clipă îmi tresari ... faci în aşa fel să repir prin tine ,să trăiesc lângă tine ,pentru că într-adevăr chiar aşa este.Îmi eşti luminiţa de la capătul tunelului pe care nu o pot stinge şi nu o voi stinge niciodată ,eşti adevărat aşa cum eşti , împarţi orice părticică cât de mică cu mine şi mă copleşeşti cu iubire.
Nu vreau şi nu o să vreau niciodată să te văd trist iar toate întâmplările noastre le vom depăşi, rele bune vom merge tot la fel ÎMPREUNĂ orice ar fi pe acest drum presărat cu încercări.
Îţi promit că iubirea mea  nu te va părăsi niciodată ,îţi promit că vom face totul aşa cum doar noi doi o ştim mai bine ,îţi promit că în viaţa asta şi în următoarele voi fi doar în compania ta , pentru că dragostea noastră e reala da şi e mai presus de orice ,mereu vom crede în ea.
Furtunile nu ne vor dărâma sufletele ,ploile nu ne vor mai uda obraji ,vom fi aceeaşi hoinari ce savurăm iubirea aşa cum ne este dată şi cum ne-am creat-o... o vom savura la nesfarşit pentru că ea este unica de care nu ne vom sătura în veci.
Mirosul amintirilor ne vor umple şi mai mult drumurile ... ne vor deschide şi alte necunoscuturi dar totul va trece precum o frunză luată de vânt ,ne vom aţinti ochi încrezători în lumea noastră în care suntem stăpâni ,în lumea în care magia este adevărată.
Promit că atât timp cât te-am aşteptat , mai mult te voi preţui şi mai mult ,promit că o să ne amintim de toţi aceşti ani ,promit că nu o să ne dăm bătuţi niciodată ... promit că la ce ne-am gândi şi orice s-ar ivi iubirea ne va întruma ,ea mereu ne va salva!
Noi am promis că ,tot ce e al nostru e sfânt 
Am promis că această iubire va dăinui , aceste două suflete le va călăuzi!

6 comentarii:

  1. Ce dlaguuut!:)
    Trebuie sa recunosc ca nu suport promisiunile.Nu imi plac promisiunile pentru ca de cele mai multe ori realizez ca persoana care imi promite ceva,nu prea se tine de cuvant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord cu tine ,insa nu toti suntem la fel ... depinde si de persoane aici ,pacat ca cei mai multi nu o fac,insa trebuie sa ii gasesti pe cei care isi doresc sa o faca,sa te faca fericita.Multumesc.:)

      Ștergere
  2. Ce frumos ai scris! :x
    Mie una mi`a placut la nebunie postarea ta asa de sentimentala. Este de`a dreptul minunata! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. iubirea te va apropia de sufletul său...şi sufletele voastre se vor transforma într-o singira fiinţă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai perfecta dreptate! exact tot ce simt eu ai spus prin aceste cuvinte,multumesc mult.

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic