Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 6 septembrie 2012

Îngerul ce îmi este mereu aici ,mereu acolo.

Sclipiri de emoţie şi atâtea râuri de iubire îmi curg prin vene atunci când îţi aud susurul voci ,când te văd ,când te simt.De nu ti-aş avea sufletul tău să mă protejeze de mult aş fi prăbuşită ,de mult nu aş mai fi eu.Pentru că nici nu ştiu , dar ai reuşit să scoţi tot ce-i mai bun din mine şi să fiu aşa specială cum numai tu mă vezi.Numai iubirea ta pură mă face să mă ridic chiar dacă vreau să ramân spulberată la pământ.
Şi pot spune DA, că am un înger chiar lângă mine ,un înger pe care îl privesc ,un înger pe care îl iubesc ... un înger de care nu mă voi sătura niciodată.Eşti mai mult decât un înger prăzitor ... cum se zice fiecare avem câte unul deşi pe acela nu îl vedem. Însă eu ca prin miracol îl pot vedea pe al meu în carne şi oase ,el ascultă orice i-aş spune şi simte orice chiar dacă nu îi zic prin vorbe ,el simte fiecare sentiment din interiorul meu.
Sunt contectată cu tine mai mult decât aş fi cu viaţa ,pentru că şti să îi dai un sens ,şti să fi mereu aici ... mereu acolo.
Deşi am unele momente când nu sunt cum te aştepţi ,deşi îţi spun atâtea ... când nu mai îmi suport nici propria persoana.Tu ,îngerul meu nu mă părăseşti , mă învălui cu aripile tale măreţe şi mă faci să îndur.Doar prin faptul că te ştiu al meu pot parcurge orice ,îmi pot îndeplini visele acelea minuscule ... pentru că cel mai frumos vis îl trăiesc deja în fiecare zi ,atunci când mă trezeşti şi îţi aud vocea , atunci ziua mea nu poate fi mai fericită de atât ... defapt ba da dacă ti-aş simţi îmbrăţişarea catifelată şi m-ai duce pe meleagurile tale ,ale noastre.
Ştiu că sunt momente când te sâcâi cu întrebările mele copilăroase şi mai ştiu cât greşesc deşi tu nu meriţi asta ,pentru că aşa suntem noi făcuţi să greşim ... însă orice aş spune şi orice aş face tu  eşti cea mai înmiresmată alinare ce îmi umple sufletul de absoult orice are nevoie.Îngerul ce îmi va fi pe veci aici ,acolo!
Tot timpul am să mulţumesc că te-ai pogorat în calea mea ,că ai ales să îţi împarţi fericirea cu mine şi am să-ţi promit din nou ,atunci când vei schiţa o tristeţe voi face tot ce-mi stă în putinţă ca să-ţi recapeţi zâmbetul ce-mi luminează calea.
Îngerule ,tu eşi sensul meu , prietenul meu şi persoana care este alături mereu de inima mea şi o face să zâmbească şi de-a lungul timpului va fi la fel ... şi te-a lungul timpului tot noi vom fi ,tot doi vom fi.
Te iubesc pentru că te iubesc!
                                         

14 comentarii:

  1. Trăiești un miracol, miracolul iubirii.
    Fii fericită căci meriți asta! :)
    Iubește, iubește căci este frumos să faci și să trăiești asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet ,mereu am crezut si voi crede ca iubirea este un miracol de care toti vom avea parte mai devreme sau mai tarziu depinde si de noi dar si de credinta noastra ... mereu am sa iubesc! >:D<

      Ștergere
  2. Deci imaginea aia e pur si simplu superba!<3
    Ma bucur foarte mult pentru tine - sa profiti la maxim de clipele astea frumoase:*.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Categoric asta am sa fac! <3 multumesc din suflet,fiecare vom avea parte de iubire ,dar trebuie sa si credem in magia ei.Si ma bucur tare mult ca iti place imaginea. >:D< chiar e de-a dreptul superba. :x

      Ștergere
  3. Din cuvintele tale imi dau seama ca e foarte frumos sa fii iubita si sa iubesti la randul tau.
    De multe ori m-am intrebat cum e sa te iubeasca cineva dar nimeni nu mi-a raspuns la intrebare. Probabil pentru ca nimeni nu poate explica in cuvinte.
    Oricum, e foarte frumoasa postarea ta:x:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa e nimeni nu poate raspunde la intrebare asta ,iubirea nu are un raspuns ;)) doar se simte si nici o definitie nu are cat am incerca noi sa-i gasim una.
      Ma bucur tare mult ca ti-a placut! >:D<

      Ștergere
  4. cat ma regasesc..am si eu asa o persoana si sper sa ramana mereu cu mmine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur atat de mult :x sigur va ramane ,pentru ca iubirea este vesnica,desi nu toti o vedem asa.

      Ștergere
  5. Adevarat! Cu totii avem un inger, pe care unii il pot vedea, in timp ce ceilalti stiu ca exista acolo, undeva. :X
    Minunata postarea ta! Pur si simplu ma incarca cu energie pozitiva. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur si iti multumesc din suflet! <3 si la timpul potrivit fiecare este sortit sa-l vada ,dar mai intai trebuie sa si creada.

      Ștergere
  6. Dupa ce am citit ultimele randuri mi-am adus aminte de un citat din cartea Alchimistul:"Nu exista niciun motiv pentru care iubesti.Iubesti pentru ca iubesti."
    Superba postarea ta,ma bucur ca ai pe cineva care te intelege si e alaturi de tine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! ;)) si deaia si imi place sa spun asta ,iubirea e facuta din iubire si se naste tot din iubire si noi trebuie sa fim mandri ca suntem inzestrati cu ea.
      Multumesc din suflet! >:D< si iti doresc si tie sa ai parte de asemenea ,pentru ca puterea iubirii este mare.

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic