Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

marți, 9 octombrie 2012

Aroma inimii noastre.

Mă joc în părul tău des şi adormit precum o noapte plină de stele arginti , ce sclipesc aşa cum ochii tăi bruni o fac.Dar ele nu au aceeaşi magie ,pentru că ele nu iubesc.Ele doar luminează castelul cerului ,însă nu la fel de frumos ,tu îmi luminezi existenţa.Eu aşa pot să trăiesc!
Îmi ţi mâna stransă cu putere dar delicat în acelaşi timp, încât mă pot cufunda în tine.Mă cufund din ce în ce mai mult ,străpung orice durere ,ajung la calea destinată şi îţi prind venele dornice ce mă întâmpină şi vor să le dau din mine,vor să le hrănesc aşa cum ele la randul lor ne hrănesc pe noi.Respir şi îţi trimit bătăile neîncetat cu acea aromă cunoscută doar de noi. Acum sunt o parte din tine!O parte ce te ţine în viaţă ,ce ne ţine pe amândoi,noi fiind un întreg infinit.Şi stau în interiorul tău cald ,ce-ţi mişcă uşor obrazul şi te face să zâmbeşti ,eu chiar te văd şi de acolo... prinsă în ramuri ce vor să ne îndepărteze,te văd.Dar aşa cum ele vin le fac să dispară pentru că am acea putere ,puterea unei inimi măreţe în două corpuri.Pentru existenţa noastră fac orice , m-aş înceca şi cu iubire de aş putea...dar pot mai mult de atât.Îţi pulsez în orice clipă acest elixir şi sunt gardianul acestui loc în care domnesc.
Sunt aşa plină de sentimentele zilelelor ce au trecut şi care or să vină ... al nostru ,trecut ,prezent viitor zace în  această luxoasă încăpere şi eu mereu voi avea grijă de ele.Îţi zăresc şoaptele ce mi se îndreaptă, sunt călăuza mea în aceasta lume din care nu voi mai ieşi .DA!Chiar de asta să nu îţi faci griji niciodată ,pentru că mereu voi sta aici ,aici îmi este locul.Voi fi acea inimă bucuroasă că este prinsă în două corpuri ,voi savura totul de aici ,va fi lumea mea ...a noastră.
 Aroma inimii noastre cu gust de iubire va fi aici permanentă!

12 comentarii:

  1. So sweet,dude!O aroma placuta in continuare!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am mai intrat de ceva vreme pe aici :D
    Arata superb :d
    Si postarea e frumoasa :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Welcome back ,atunci..ma bucur ca ai revenit! >:D<
      Multumesc foarte mult. :x

      Ștergere
  3. Ma uimesti de fiecare data cu cate o postare atat de emotionanta si superba. <3
    Imi place muult! ;x :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa "aud" asta :">.
      Multumesc din suflet Gabi. :x :*

      Ștergere
  4. Vaaai . Imi place muuult muuult de tot >:D< . Ce scene frumoase ! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. " Respir şi îţi trimit bătăile neîncetat cu aceea aromă cunoscută doar de noi. " - cattttt de frumos . Deja imi zboara si mie gandul la momente deasta frumoase :x

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic