Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 5 octombrie 2012

Miracolul. - 4 -

                                                               Capitolul 4.
Era mama lui Amy care era foarte agitata si nu prea intelegeam ce vroia sa imi spuna.
- Incercati sa va linistiti ,nu prea inteleg …
- Se pare ca nu se simte deloc bine si …
- Si ? spuneti-mi va rog …avea o voce extrem de disperata chiar nu intelegeam nimic.
- Ea crede ca asta ii este sfarsitul.
Mama lui Amy avea lacrimi in ochi iar la auzul acelor cuvinte ,am zburat … am uitat de tot de moment iar in cateva minute eram in fata casei bunici.Am trantit usa cu putere si am urcat ca o vijelie sus.Usa era intredeschisa am pasit inauntru si m-am intreptat catre pat.Era intinsa si zacea usor cu fata in perna ei ,parea atat de delicata ,de plapanda … dormea.Mi-a simtit prezenta si a deschis ochi …
- Jon ,dragul meu … ma bucur ca esti aici si imi pare atat de rau, insa simt ca am oboist ,imi simt trupul fara putere si mai mult simt ca sufletul vrea liniste.
- Dar nu se poate bunica ,nu acum …tu esti atat de minunata cu toata lumea nu trebuie sa … si atunci am izbucnit in plans ,lacrimi necontrolate imi inundau obraji … simteam cum ma sufoc ,ma simteam vinovat ,inutil.  
- Asa este omul se naste ,traieste si apoi trebuie sa si plece … insa mereu te voi avea sub protectia mea ,chiar daca nu voi mai fi prezenta fizic.
- Tu chiar imi spui asta acum ,nu-i asa ? Nu-mi vine sa cred … ma simt atat de vinovat ,trebuia sa te duc la medic ,trebuia sa mai insist.
- Jon ,mereu tu ai fost mai mult decat un nepot pentru mine ,ai fost ca un fiu … si de acolo de sus te voi iubi ,sa nu uiti niciodata asta …
- Si eu la fel bunico … lacrimile sporeau tot mai mult si atunci s-a produs nefercirea.
- Sa nu uiti niciodata asta …
Si-a dat sufletul sub ochi mei ,ochi mei nefericiti … ce trebuiau sa faca ceva atunci cand i-au simtit starea ,atunci cand au vazut-o.
Nu am mai suportat si am tipat cat m-au tinut plamani.
E NUMAI VINA MEA! Ganduri si imagini mi-au venit ca un uragan in minte iar sufletul era pur si simplu ars ,simteam cum ard pe dinauntru ,cum o parte din mine se stinsese,ea numai era … si eu nu am facut nimic ca sa impiedic asta.
Am simtit o mana calda pe spatele meu si m-am intors…

11 comentarii:

  1. Mi-a placut capitolul.Puncte in plus pentru poza aia draguta cu Sam.Era si mai draguta daca era Dean,dar merge si asa.Super tare primul episod din sezonul 8,nu?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toata lumea cu Dean [-( :)) eu sunt cu Sam. :D bine cu amandoi dar mai mult cu Sam. :D Da a fost super primul episod abea astept urmatorul.

      Ștergere
  2. Trist :(
    Finalurile triste au inceput sa nu mai imi placa dar am invatat ca ele sunt extrem de multe in viata.
    Oricum, e frumos acest capitol si am o rugaminte.
    Vrei te rog sa imi dai id tau? Poti sa lasi intr-un com la mine pe blog si eu nu il voi aproba.:o3
    Doar daca vrei.Sincer, am senzatia ca am ce invata de la tine si chiar am nevoie de un profesor acum cand vreau un inceput nou:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar capitolul asta a fost asa si or sa mai fie cateva ,adica povestea e cam dramatica. :D dar finalul va fi unul mai mult decat fericit. >:D<
      Sigur ti-l voi lasa,numai ca nu intru asa des online...dar vedem noi. >:D< profesor e mult spus. ;)) ma bucur foarte mult sa aud asta, asa si trebuie. :)

      Ștergere
  3. " Ganduri si imagini mi-au venit ca un uragan in minte... " Asta m-a dus cu gandul melodiei "K la meteo" :D ihihihii:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce trist! :(
    Chiar mi`au fost de folos servetelele ;))
    Imi place enorm cum ai scris aceasta parte. Atat de emotionanta :o3 Abia astept continuarea >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :"> Ma bucur enorm ca ti-a placut! >:D<
      Va veni si continuarea. :*

      Ștergere
  5. ce tristttt....:(...si emotionant...
    uff...

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic