Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

miercuri, 3 octombrie 2012

Ca să respirăm împreună.

Am numărat stelele, însă tu mi le-ai pus în palmă 
Am traversat întregi continente, doar înotând în privirea ta 
Înainte ţinteam către vise , însă acum le pot atinge
Am rupt emoţii ce s-au clădit o dată cu noi ...
Ţi-am atins obrazul şi am traversat tot ce ne veneau în cale
Lumea mea mică s-a preschimbat în TINE
Am dezlegat mistere şi am fost eroi 
Pentru prima oară am zâmbit în lacrimi
Am întâlnit acea fiinţă ce m-a răsplătit cu fericire
Specialul meu a fost creat , cu suflet pur încheiat cu o inimă ce pulsează numai iubire
Ai fost adus din absolut si m-ai găsit pe mine,ne-am găsit pe noi
Am lăsat orice frunză în vânt să se ducă ...

Am sacrificat orice picătură de timp ,ca să respirăm împreună.

                                                 

18 comentarii:

  1. întotdeauna va exista acel ceva special,acel cineva special care ne va face să ne simţim minunat.
    scrii superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ,cu siguranta acel cineva va predomina intreg timpul.
      Multumesc din suflet...>:D<

      Ștergere
  2. Cat de frumoooossss :x Ador poeziile tale :*

    RăspundețiȘtergere
  3. awww . ce dragut :3:3:3.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce minunat ai scris! :X Imi place mult poezia ta.
    Bravo! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place foarte mult fraza de la final,mi se pare o idee poetică şi profundă.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic