Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

marți, 5 iunie 2012

E pură nebunie ce doar sufletul o ştie!




Am fost rătăciţi ,dar ne-am regăsit
Am ţintit spre stele şi pe toate în mână le-am prins,
În inimă calde amintiri s-au strâns
Ochii ce zâmbesc şi zilele ce se evaporă la nesfârşit

Picuri din noi sunt picuri de iubire
Timpul e curd ,o zi o transformă într-o secundă
Însă prin călătoria asta clepsidra în loc va sta
E pură nebunie ce doar sufletul o ştie 

Alergăm printre mii de vise şi speranţe 
Să plecăm ,uitaţi de lume vom fi 
Din zi în zi doar o dragoste mare ne va ocroti
E pură nebunie ce doar sufletul o ştie

Şi vor trece ani,zile,secunde
Uniţi într-un suflet mereu vom păşi
Sentimentele astea măreţe alături pururea ne vor fi
Să ne ajutăm ,să ne protejăm până nisipul nu va mai fi

E pură nebunie ce doar sufletul  o ştie
Şi din zi în zi  tot mai mare o să fie ...!

25 de comentarii:

  1. mi se pare geniala combinatia si jocul de cuvinte.Felicitari:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :"> Multumesc din suflet,apreciez enorm si ma bucur foarte mult ca iti place. :x

      Ștergere
  2. Abia am asteptat sa mai scrii o poezie . Imi place mooolt de tot :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tareee :*:*
    Ai o leapşa de la mineee :*:*

    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/06/agenda-de-vara-vine-cu-o-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! >:D< si multumesc si pentru leapsa :*:*

      Ștergere
  4. Te aştepată o leapşa pe blogul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai primit o mica atentie la mine pe blog, daca doresti sa vezi despre ce este vorba poti intra la postarea "O mica atentie" sau pe acest link : http://lavii-osperanta.blogspot.ro/2012/06/o-mica-atentie.html

    Sper sa iti placa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww multumesc din suflet! :"> am vazut-o si chiar ma bucurat foarte mult! <33 multumesc din nou! >:D<

      Ștergere
  6. Heii...Am un mic cadou pentru tine>:D< Il poti gasi pe blogul meu la postarea "Cadou :X" sau la link'ul http://vorbeinvant-gabriela.blogspot.ro/2012/06/cadou-x.html#comment-form .Sper sa iti placa <3
    Apropo. Frumoasa poezia:X Ca intotdeauna m'ai uimit prin talentul tau unic. Tine'o tot asa;):X<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc atat de mult! :x ma bucur ca te-ai gandit si la mine! >:D< multumesc ,multumesc :"> si de asemenea ca iti place ceea ce scriu! :*:*

      Ștergere
  7. Fara cuvinte... roxy :) Multe felicitari

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic