Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 25 iunie 2012

Îmi eşti IUBIRE!


Eram pierdută fără direcţie ,fără un sens
Doar ploaia zăcea în interiorul meu
Până ai apărut tu ,acum fiind al meu univers
Zâmbindu-mi faci orice durere să dispară
Pentru că exişiti, eu sunt încă astăzi aici

Eram la marginea drumului lovită ,
Rănile doar tu le simţeai în al meu interior
Atunci m-ai luat în braţe şi mi-ai spus :
-Încearcă să te linişteşti,acum sunt aici
Am căzut de atâtea ori şi înzcecit m-ai ridicat


Niciodată nu am să cer altceva ...
Doar să îmi fi alături tot acest drum şi mai mult de atât
Toate rănile se vindecă când te simt,când eşti aici
Acesta fiind cel mai bun antidot ce nu îl voi risipi,
Mereu te voi preţui ...

Şi îmi las suspinele să se reverse peste umărul tău
În strânsoarea ta prea-minunată sunt acasă,sunt pe tărâmul meu
Tot timpul şti să te lupţi ,a mea tristeţe o înfrunţi
Iar la sfârşit adaugi a ta magie ,
Apare şi el  firav, surâsul pe chipul meu

Mă înţelegi şi şti să aştepţi,
Prin ale tale cuvinte râuri de emoţie găsesc
Îmi eşti muză,îmi eşti miracol,îmi eşti vis
Dar mai presus de toate îmi eşti IUBIRE,
Semnat, de-a pururea iubita TA!

36 de comentarii:

  1. Poezia aceasta este defapt o declaratie de dragoste. Este minunata :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult de tot :x !

    RăspundețiȘtergere
  3. El a fost salvarea ta,şi acum tu trăieşti într-un univers alături de el!Genială exprimare,chiar nu am cuvinte!Eşti talentată,nu glumă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S:Sper să fiţi împreună mereu,şi să vă iubiţi cât mai mult,pentru că legătură ca a voastră nu prea mai există în lumea asta mare!

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet Raisa chiar inseamna enorm de mult pentru mine! >:D< Fiecare cuvant care l-am scris e perfect adevarat si venit din suflet...si mereu va fi la fel.Cat despre iubire asa e rar mai exista,dar noi impreuna am descoperit cat de frumoasa este si din zi in zi va fi mai frumoasa si mai mare! Multumesc enorm inca odata >:D<

      Ștergere
    3. Nu ai pentru ce,scumpă!:*

      Ștergere
  4. Eu nu cred ca as fi capabila sa scriu foarte multe despre fericirea mea.Ma bucur ca tu reusesti si o faci intr-un mod atat de superb si sublim incat ne faci sa ne dorim si noi aceleasi lucruri pe care le ai tu.Felicitari pentru poezia asta "delicioasa":X:X:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc enorm ,enorm de mult Lxi :x:x inseamna foarte mult pentru mine >:D< Ma bucur foarte mult ca iti place :x:x.Si sunt sigura ca oricine e capabil daca iubeste cu adevarat iar iubirea fiecaruia e unica,ce-i drept numai este asa apreciata in ziua de astazi!

      Ștergere
  5. O intamplare frumoasa transformata intr-o promisiune...Foarte reusita!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba poezia mai ales cui ii este dedicata :x. Atat de dulce ,si mai ales poza <3 .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet Ramo' chiar inseamna mult,apreciez. :x

      Ștergere
  7. Nu e o poezie, e o artă!
    Felicitări.
    Și nu renunța niciodată la iubire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciodata nu am sa fac asta!Aerul e nimic pe langa ce inseamna iubirea pentru mine.Multumesc foarte mult!

      Ștergere
  8. foarte frumoase versurile tale, imi place si noul aspect tare mult.
    insufleteste blogul!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superba:X:X
    Versurile tale transmit acea caldura minunata. Esti foarte talentata:X Imi place mult de tot cum te exprimi si cred ca asta e cel mai genial mod de a spune cu adevarat ce simti:X >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult! >:D< ma bucur nespus ...multumesc din nou. :x

      Ștergere
  10. Uu ce dulce :o3 foarte frumos :x :*:*:* felicitările şi urările mele de bine :*:*

    ps: ai ceva de la mine :o3
    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/07/home-sweet-blog.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet Adry!:x:x si pentru premiu de asemenea e foarte dragut! <33 multumesc mult.

      Ștergere
  11. hihi ce frumos scrii ! <3
    ma bucur pentru tine ca esti fericita ! :D
    eu inca sunt pierduta si astept sa vina un anumit el...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigur ca o sa te regaseasca si pe tine,un alt el atunci cand nu te vei astepta! >:D<
      Multumesc foarte mult! <3

      Ștergere
  12. Atât de frumoasă este poezia ! <3
    Îmi place foarte mult !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :"> Multumesc din suflet inseamna enorm...:o3
      Si pentru vizita de asemenea. >:D<

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic