Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 9 iunie 2012

Surpriză!



Am primit acest premiu foarte draguţ de la Lavi şi Gabriela  pentru care aş vrea sa le mulţumesc din suflet <3 mulţumesc,mulţumesc ,mulţumesc înseamnă foarte mult pentru mine.:x Şi aş vrea să il dăruiesc mai departe următoarelor bloguri pe care le urmăresc şi apreciez foarte mult!

Duduş
Raisa
Maria
Denisa
Adry
Ramona
Cry
vioreld
C.L.M
Andrei Robert
Criss&Dee
Ioana
Bianca
Diana
Lxi

Dacă vreţi puteţi să il daţi mai departe! >:D<

19 comentarii:

  1. O Doamnee !! mulţumesc enorm de mult scumpooo :*:*:*:* mi-ai adus un zâmbet kilometric pe faţă !! :*:*:*:* mersiiiiii !! mega hug ptr tineee :*:*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. dragut din partea ta, te pup!!!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. O bucurie mai mare in seara asta sa stii ca nu am primit! Spun asta pentru ca mi-ai redat un zambet, mai facut sa cred mai mult ca ceea ce fac nu e in zadar... Multumesc frumos, sunt foarte fericit sa stiu ca ma aflu in lista ta!:o3
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta e o placere foarte mare pentru mine sa citesc ceea ce scri <33 esti foarte talentat si mereu te voi urmari cu placere. >:D< Nu ai pentru ce sa-mi multumesti ,ma bucur ca te-am facut sa zambesti. :o3 :*

      Ștergere
  4. Surpirza surpriza! Multumesc mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aww :o3 . Iti multumesc ca nu ai uitat de mine, desi eu nu am mai avut timp sa las comentarii ,dar citeam tot ce scriati toti de pe telefon >:D<. Imi place ce scrii si ador blogul tau chair acum am vazut ca ai fost si premiata ! Multumesc din suflet inca o data >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il meriti Ramo! >:D< e placerea mea si mie imi place foarte mult tot ce scri si mereu te urmaresc cu placere..:x

      Ștergere
  6. :O multumesc mult, Rox >:d<>:d<>:d< nu ma asteptam sa fie pentru mine!!Mi'ai facut ziua mai buna <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal ca pentru tine! :x ador atat de mult tot ce scri...<3 nu ai pt ce sa-mi multumesti. :*:*

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic