Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 15 iunie 2012

O viaţă într-o zi!


Mâinile-mi sunt de porţelan
Când suflul tău îl simt aproape
Mă las întipărită şi dusă departe
Doar prin a ta căldură respir şi zac
Neimaginat de bine ...
Atât timp cât tu eşti aici ,
Pot trăi mai multe vieţi şi mai multe zile 

Sunt ca un apus ce-ţi mângâie genele
Tu-mi eşti ca marea ce-mi răcoreşte zilele
Ne plimbăm aşa mult crezând în noi
Căci viaţa ,deşi e doar una 
Tu cu iubire o îmbogăţeşti pe zi ce trece,
Cu al tău suflet îmi redai speranţa,
Iar un şir de neputiţe se pot sterge

Şi neîncetat prin ochii tăi pot trăi 
O viaţă într-o zi!

Articol participant-Most Wanted.

26 de comentarii:

  1. Foarte frumoasă poezie și plină de suflet!
    Îmi place noul aspect :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Toata poezia este superba,dar ultimele doua versuri sunt atat de profunde....:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. minunate versuri :)
    totul e posibil prin iubire.

    RăspundețiȘtergere
  4. Genial <3 foarte frumos şi foarte adevărat :*:*:* felicitări :*:*:*<3

    RăspundețiȘtergere
  5. titlul este pe masura versurilor ,atat de frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca citesti,multumesc!

      Ștergere
    2. Ce frumos ai incheiat! Extraordinar!
      Felicitari, Rox >:d< scrii magnific!

      Ștergere
    3. Multumesc foarte mult Cry! :x si tu scri superb. >:D<

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic