Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 9 iunie 2012

Lectura de vară! 2 x leapşa.

Am primit această primă leapşa de la Adry pentru care îi mulţumesc foarte ,foarte mult! <33


Lectura mea începe cu povestea lui Cass şi a prietenilor ei jucăuşi dar şi a lui Tim care ii cam dă viaţa uşor aşa peste cap.Iar Cass a noastră trece peste felul ei de a fi pentru al ajuta în legatură cu mama sa.Eu am această variantă deşi  originalul ştiu ca se numeşte "Mai las-o moale cu fantomele" deşi are tot acelaşi conţinut.


Următoarea escapda urmează la cele patru fete şi secretele lor care mă ţin mereu cu sufletul la gură nimeni altele decat: Hanna,Emily,Aria şi Spencer şi care oricat le-aş citit tot nu m-aş sătura.



Mă voi cufunda într-o lume captivantă plină de romance a unicului moştenitor al contelui de Deventry care are o singură datorie să îşi găseasca o soţie pe seama sa şi să aibă un moştenitor însă destinul nu va avea să fie cum vrea el.





Îi voi lasa pe Stefan ,Elena şi Damon să mă plimbe în continuare în minunata lor aventură.Iar la revenirea Elenei în lumea celor vii îi va da puţin peste cap pe ceilalţi iar Damon îl va ataca din nou pe fratele său.





Ultima dar nu cea din urmă călatorie va fi la Chloe ea fiind pasionată de filme iar una din dorinţele ei cele mai mari este să devină regizor de filme însă totul devine mai incitant atunci cand ea începe să vada stafii şi ajunge la un sanatoriu unde totul devine şi mai plapitant.



Cam atat deocamdată voi mai vedea pe parcurs! ;))


Şi următoarea lepşa este de la Alexandra mulţumesc mult! >:D<
1.Ce vîrstă ţi-ai da dacă nu ai şti cîţi ani ai?
Depinde uneori imi pot da şi 15 ani :)) dar în general ce varsta am adica ce varsta o sa implinesc in curand ,vreo 20.
2.Ce e mai rău: să eşuezi sau să nu încerci?
Să eşueszi categoric,dacă ai încercat şi nu ţi-a ieşit şti de unde să o iei.
3.Dacă viaţa e atît de scurtă, de ce facem atît de multe lucruri care nu ne plac?
Unele sunt pentru viitor şi trebuiesc facute altele pentru că aşa ne este menit să le facem.
4.Cînd ţi se pare că s-a vorbit şi s-a făcut totul, ţi se pare că ai vorbit mai mult decît ai făcut?
Depinde de ceea ce fac,dacă lucrez şi trebuie să explic o voi face,insa mai mult prin facut depinde de situatie.
5.Dacă moneda naţională ar fi fericirea, cît de bogat ai fi?
Destul de bogată încat să trăiesc decent! :D
6.Care este lucrul pe care ai vrea să îl vezi schimbat la oameni?
Prefăcătoria
7.Faci ceea ce ai visat că faci sau faci ceea ce faci pentru că împrejurimile te-au adus aici?
Ceea ce am visat cateogoric,trebuie să şti să lupti pentru visele tale!
8.Dacă media de viaţă ar fi de 40 de ani, ţi-ai trăi viaţa diferit?
Probabil că aş trăi-o mai intens!
9.Eşti mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau care trebuie?
Ambele ,din amandoua cate putin.
10.Dacă ar fi să oferi un singur sfat despre viaţă unui copil, care ar fi acela?
L-aş sfatui să nu se schimbe pentru nimeni şi nimic în lume şi să îşi păstreze inocenţa aceea de copil cat timp o are ,sa nu îi taie magia prea devreme cu alte lucruri /intamplari.Să ştie ca în sufletul să mereu va fi un copil
11.Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
Un geniu stresant categoric :)) ca să îi strsez si pe alţi să îmi ajungă pe urme. :D
12.Ce ai alege între amintirile pe care le ai pînă acum sau a fi incapabil de a mai avea amintiri de acum înainte?
Amintirile care le am in momentul de fata sunt cele mai minunate nu le-as schimbat pentru nimic in lume si sigur vor urma altele mai frumoase de atat mereu le voi pastra alaturi de mine iar pe celelalte nefericite le-am sters deja. :D
13.Îţi mai aduci aminte de momentul acela de acum cinci ani cînd erai extrem de furios şi nefericit? Mai are vreo importanţă acum?
Nu cred ca acum 5 ani eram furioasa sau nefericita eram doar un copil si incercam sa vad lumea altfel ,nu ca acum nu as fi :D :)) numai ca nefericirea pe atunci era vreo nota proasta si altele, doar ca multe s-au schimbat de atunci.
14.Care este cea mai frumoasă amintire din copilăria ta? Ce o face atît de specială?
Probabil joaca si libertatea de atunci ,ca nu trebuia sa imi fac griji cam pentru nimic.
15.Dacă ai cîştigat 1.000.000 $, ai renunţa la ceea ce faci acum?
As continua cu ceea ce am de gand sa fac,si i-asi investi in viitorul meu.
16.Cînd a fost ultima oară cînd te aruncai cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deşi toţi te sfătuiau să nu încerci?
Destul de recent cred,deoarece atunci cand fac ceva cred in asta chiar daca nu toti au incredere si vreau sa o duc la bun sfarsit...optimisul ajuta. :D
17.Cînd a fost ultima oară cînd ţi-ai auzit sunetul propriei respiraţii?
Adineauri.
18.Care este lucrul pe care ţi-ai dorit dintotdeauna să-l faci şi nu l-ai făcut? Ce te opreşte?
Sa iau lectii de chitara acum timpul nu prea imi permite ,in viitor sper ca voi face asta.
19.Care este lucrul pe care îl faci cel mai bine decît ceilalţi pe care îi cunoşti?
Hmm sa vad adevarata fata a unei persoane probabil,sa-i vad asa cum sunt in realitate.

Poate sa le preia oricine doreste!


10 comentarii:

  1. Okkk,asta-i tare!Deci ador cărţile pe care vrei să le citeşti!:)Mai ales cele cu ,,Micuţele mincinoase".Iar răspunsurile de la leapşa a 2-a sunt geniale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult! >:D< si mie imi plac foarte mult cartile :x daca vrei poti sa le faci si tu. :*

      Ștergere
  2. Îmi plac răspunsurile taleee <3 Nu e nevoie să-mi muţumeşti :*:*
    Spor la citit <3 abia aştept să aud dacă ţi-au plăcut volumele :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. >:D< multumesc mult,unele le-am citit deja ;)) sigur vei afla,iti zic si de cum ca primele care le-am citit mi-au placut foarte mult! :x
      Spor la citit si tie! >:D<

      Ștergere
  3. Foarte frumoase cartile:X Chiar m'ai inspirat cu cateva pe care cred ca o sa le citesc :)
    Si super raspunsuri. Sunt cat mai originale si asta imi place:X<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur foarte mult! >:D< multumesc din suflet! :* :">

      Ștergere
  4. ce rau imi pare ca s-a terminat sezonul asta din Jurnalele vampirilor :( Mi-am adus aminte ca trebuie sa astept o vara intreaga :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da asa e. :( si tocmai in octombrie o sa inceapa acum. :o3

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic