Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 18 iunie 2012

Mi-ai adus totul!

În mijlocul oceanului stăteam şi zăceam ,adormită ,uitată şi poate că numai credeam.Poate numai credeam că cineva mă poate doar atinge ,îmi poate doar vorbi şi să mă ridice ca să nu mă înec.Să adun doar bucurie în suflet celelalte gânduri să le leg de o sfoară veche şi să le preschimb în cenuşă.
Rechini îmi miroseau rănile erau atât de mulţi iar eu eram doar una singură,trebuia să rabd,trebuia să îi înfrunt pe toţi dar erau prea puternici pentru mine încât pe zi ce trecea mă lăsam învinsă.Tot ce vroiam era să numai simt durerea ce înainta tot mai mult ,mă facea atât de slabă ...mă facea să numai fiu eu.
Şi timpul tot melancolic era, inima numai credea în minuni ,doar avea mii de vise ...trecuse prea multe încât să mai aibă putere.
Însă atunci te-am zărit din mijlocul oceanului ai venit mi-ai cuprins trupul sfâşiat şi ai luptat cu toţi mai mult ai preschimbat durerea rănilor în pură iubire cu o doză de magie.Pentru că aşa ai apărut şi tu când era să cedez de tot am simţit cum m-ai ridicat.Am simţit prin simpla ta prezenţă că am totul ,că tu îmi dai totul.
Mi-ai adus în întunericul zilelor lumina de mult uitată,m-ai adus încrederea ce zăcea prăfuită în interiorul meu,mi-ai adus seninătatea privirii tale şi cel mai de preţ mi te-ai adus pe tine prin asta aducându-mi totul!

Îţi mulţumesc că eşti aşa cum eşti ,îţi mulţumesc că eşti tu!
                                Articol participant-Most Wanted!

23 de comentarii:

  1. Frumos, frumos, frumos, îmi place . :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aww cât de tareeee <3 foarte frumos <3 felicitări :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! >:D< cand scri ce simti e cel mai frumos.

      Ștergere
  3. Atat de frumos :o3. Esti de apreciat ! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot si eu pareciez ca citesti! :x Trebuie sa apreciem persoanele care ne fac viata mai buna,cea mai buna!

      Ștergere
  4. Mai demult , cineva m-a intrebat :
    - Cum faci de descrii asa bine fiecare traire si sentiment ?
    R: Scriu din suflet .

    Acelasi lucru il pot spune si la tine , scrii din suflet tot ceea ce scrii iar asta te face speciala si mereu pui in fiecare cuvant o doza de sentiment iar asta ma face sa spun ca mi-a placut enorm de mult si te felicit .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult ,chiar inseamna enorm pentru mine ...mereu am sa pun suflet nu are cum sa fie altfel!Multumesc din nou :x de asemnea si tu scri foarte frumos ,mereu imi place tot ce scri. >:D<

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc mult,doar cu ea ma pot alimenta. :) iti doresc si tie la fel.

      Ștergere
  6. Imi place,chiar imi place.In fond nu sti niciodata unde sau cand poti intalni iubirea...!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e ,niciodata nu sti pentru ca asa e ea facuta sa ne ia prin surprindere! >:D< ma bucur atat de mult ca iti place.

      Ștergere
  7. am simtit si eu lucrurile aastea odata...

    RăspundețiȘtergere
  8. Este greu câteodată să iubim oamenii pentru ceea ce sunt ei în realitate. Aici ne ajută iubirea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cateodata bine zis ,dar defapt trebuie sa ii iubim asa cum sunt ,fara artifici trebuie sa le dam libertatea sa fie ei nu sa ii schimbam ... iar iubirea ajuta intr-adevar insa ajuta mai mult sa ii iubim asa cum sunt.

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic